Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Min vallak har fået en kugle
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 11:22

på størrelse med en tennisbold på den ene lår. Hvad kan det være?

Den er hård når man trykker på den. Det ser ikke ud som om det gør ondt. Han er heller ikke halt. Når han traver kan man se den bevæger sig sammen med lårbenet.

Jeg skal have en dyrlæge ud og se på den når min hoppe skal scannes - men det kan være en af jer har et bud på hvad det kan være...

Mvh Mia

Dejlig 2 års spring-vallak sælges. Forventet stang 175 cm. Se mere på min præs....

Dejlig brun hoppeføl fra maj 07 sælges. Med pintohingsten Hoelgaards Young Gun som far og Mosegaardens Dilight til mf

0
0
Svar på denne tråd

hej... min don
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 11:33
blev stukket i munden af et dyr...han havde en lille bule til at starte med og efter et par dage/uger blev det til et "hårdkogt æg" det havde dannet arvæv pga væsken som ikke kunne komme ud..

såå måske er det sådanne noget eller et spark/slag, kan også give hårde buler. uanset hvad så er det godt at få dyrelægen ud og se på det...pøj pøj
0
0
Svar på denne tråd

Det har også været et af mine overvejels
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 14:51

Men synes bare det ser mærkelig ud. tak for svaret

Mia

Dejlig 2 års spring-vallak sælges. Forventet stang 175 cm. Se mere på min præs....

Dejlig brun hoppeføl fra maj 07 sælges. Med pintohingsten Hoelgaards Young Gun som far og Mosegaardens Dilight til mf

0
0
Svar på denne tråd

bule under maven
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 16:59

Min havde også en ret stor bule under maven sidste sommer der svarer til beskrivelse af den kugle din hest har fået på låret.

Den forsvandt af sig selv, og jeg vil gætte på at det har været et stik fra et insekt.

Men ja hellere få det undersøgt, hvis man er i tvivl.

0
0
Svar på denne tråd

det kan også være...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2007 23:14

... en byld - få dyrlægen til at tjekke det.

-Nanna

0
0
Svar på denne tråd

Komisk overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 06:54

Din overskrift kan altså godt misforståes .

Troede du havde fået købt dig en kastererest klaphingst hvor kun den ene kugle var fjernet.

Det andet aner jeg intet om, god bedring med ham.

Endnu en FjordFan.
.

Ejer af guldklumpen Sylvia.

0
0
Svar på denne tråd

Misforståes
Forfatter: 
Dato:  22-05-2007 16:52
Ja jeg troede på overskriften, at hesten var blevet aflivet "fået en kugle", godt det ikke var så slemt.
0
0
Svar på denne tråd

det kan
Forfatter: 
Dato:  24-05-2007 08:18
sagtens være en hestebremse der har stukket ham, og nu vokser larven så, inden den æder sig vej ud. Det lyder rigtig klamt, men er meget almindeligt, og det kan se voldsomt ud, da det ofte hæver meget op.
0
0
Svar på denne tråd

Min fik også
Forfatter: 
Dato:  25-05-2007 11:16

en stor bule på benet, det viste sig at være en byld, og den skulle opereres væk, hun har lige fået fjernet stingene nu og alt er godt igen, men få det undersøgt.

Hilsen Aino

Oven over skyerne skinner solen stadig ;o)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider