Hej Zandra 
Når foldene er ved at være klar til brug efter gødning, så starter jeg med at græsse en masse med Cille - de sidste par år har det været ovre langs hoppefolden eller mellem de undendørs baner - men de områder er efterhånden græsset ned for i år; Kim har nemlig fældet træer ovre ved hoppefolden 
Men regner med at græsse med hende ude omkring springbanen, eventuelt omme bagved, for der var en hel del græs sidst jeg kiggede...
Vi starter med at græsse en halv time, og så lægger vi stille og roligt 10 min. til et pat gange i ugen. Og så plejer vi at plukke et par store spande fyldt med græs og smide det i boksen 
Når foldene er klar til brug, så kommer hun kun ud 10 min første dag, og derefter lægges 5 min til hver dag.
Hvor skal Cassie hen på sommergræs i år?
--- ---
Jeg søger egentlig lidt et fodermiddel, hun ikke nødvendigvis skal have hver dag, da det ikke er hele ferien, jeg er hjemme. Husker at have snakket med en Hippolyt foderkonsulent, som fortale, at jeg bare skulle give X fodermiddel et par gange om ugen i sommergræs perioden, så ville det holde Cille med vitaminer - men kan bare ikke huske, hvad det var 
Hilsen Simone