hej.. ja så kommer konsekvensen af at tro man kan alt og ved alt.. hvor er jeg bare træt af mig selv nu. Jeg fik mit føl for kun lidt over en måned siden. Hun blev flyttet ud hvor min søster har hest, men jeg opdagede hurtigt at det ikke gik for mig, da der vare meget lidt foldtid og hun fik kun havre og noget tilskud og da jeg tjekkede med tanja fra foderplan.dk var det bare helt forkert..Jeg flyttede hende så tættere på hjem, hvor en veninde har stald. Her er de på fold fra tidlig morgen til sen aften, og jeg kan selv fodre. Hvad jeg så lige bør nævne er at mit føl desværre er underernæret og mager, men ellers meget frisk og glad. Pointen er at hun selvfølgelig ikke kan klare to flytninger så hurtigt og så så mange timer i det kolde vejr vi har haft. Der er ikke læ som sådan på folden. HVORFOR tænker man sig dog ikke om???
Nå, men nu står jeg jo så med en snot forkølet hest, som dog stadig er frisk, men med mega snot ud af næsen.. Please kom med nogle bud på hvad jeg kan gøre for hende og skal jeg holde hende inde nu hvor vejret jo er bedre igen??? Skal lige nævne at jeg har købt et dækken til hende så hun bedre kan holde varmen.. tror faktisk hun nyder det.. smil..
Lea!