Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Vorter, hvordan?
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 17:18

Ja jeg ved godt at jeg nok gøre lidt mere til under jhn men spørger lige aligevel.

Min vendindens hest har fået en vorte. den var ligeså lille som en tæge for få dage siden. men nu er den blevet så stur som (..) det her.. vi ved ikke rigtig hvad vi skal gøre ved det.. den er også begyndt at bule ud... har i nogen forslag?

Lady & Liv

Lady min puzzerskath

Jeg Er verdens Dårligste vejviser-

S den!

_______

0
0
Svar på denne tråd

ghgkhjljioækløåælø
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 17:20

Får dyrlægen ud. Jeg var engang et sted, hvor der var en hest med 2 meget store vorter omkring gjordlejet. Dyrlægen kom ud, skar dem væk, og brændte. Selvfølelig blev hesten bedøvet og det først.

Hilsen Zen

0
0
Svar på denne tråd

Tak takk tak
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 17:22
Ja vi kan prøve med den er så lille at jeg tror at det kan være svært at få den væk.. men er der noget salve?

Lady & Liv

Lady min puzzerskath

S den!

_______

0
0
Svar på denne tråd

gfdklhjflkæjgjk
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 17:23

Hvor sidder vorten hende?

0
0
Svar på denne tråd

fdhdhygkjhklæl
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 17:27

www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/ id=895/sprog=1/grp=7/menu=12/

læs evt dette link, vorter er ikke altid sjove, så var jeg jer, ville jeg nok lige for en sikkerhed få tjekket vorten, specielt hvis I har opdaget den vokser, bliver større.

Hilsen Zen

0
0
Svar på denne tråd

jfdjdjdjdjdjdjdj
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 17:29
Zetop ☻84☻: Lige over bringen

Lady & Liv

Lady min puzzerskath

S den!

_______

0
0
Svar på denne tråd

Hvis i kan
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 17:50

komme til det, så bind en sytråd stramt omkring den.

Det kvæler vorten og den vil dø.

Det gjorde vi indimellem der hvor jeg red pony i sin tid.

Det virkede fint.

Mvh Lene

Medlem af de anti-skrukkes klub: Børn skal SES men ikke HØRES

0
0
Svar på denne tråd

sarcoider
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 18:50

min hest har haft vorter al den tid jeg har kendt dem. Da vi købte den sagde dyrlægen- atså længe de ikke sad i vejen gjorde det intet.

Men hen ad vejen synes jeg så småt vortene voksede- dog ikke så hurtig som dine. men jeg tænke blot- de sidder jo stadig ikke i igen

Det troed jeg lige indtil en dag anders var på besøg (smed) hvor vi diskuterede disse vorter, hvor han sagde at han mente at det var sarcoider- vorter der vokser-indtil de stoppede. Straks ringede jeg til dyrlægen for at få dem undersøgt og ganske rigtigt det var sarcoider. Jeg fik noget salve. Salven hedder Xxterra Hudsalve som koster den nætte sum af 400 kr for sølle 28,5 g. Hamper pris- men nu er den sat i behandling. så håber det hjælper.

Men synes helt klart du skal få dyrelægen ud- inden du begynder at behandle det selv!!!

MVH A.K.

Tjek www.aalestruprideklub.dk

- se bl.a. hvornår vi afholder stævner og træningsaften

"Fightere opnår de ting, som drømmere kun drømmer om"

Usher

0
0
Svar på denne tråd

vorter...
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 07:21
Når den vokset så meget på så kort tid, ville jeg få den tjekket den af en dyrlæge. Det kunne være noget andet end en vorte...
0
0
Svar på denne tråd

vorter
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 12:24

min veninde har haft det samme prolem , og tror også at den sad næsten ved det samme stde .

Og ja blind en tynd snor srund omkring vorten (starmt) så den bliver kvalt . det var dyrlægen der sagde det til min veninde ! og det virkede perfekt :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider