Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Efter virus - hvad så?
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 20:01

Min lånepony kom til stalden med en slem omgang snue; hoste, snot og løbe øjne men ingen feber og god ædelyst.

Ting smitter jo, og den store hoppe har også haft en tur nu, og jeg gør som forventet: Ingen træning, minimerer støv i stalden, ingen støv i foderet, kun wrap, ingen gennemtræk i stalden og mange timer udendørs i frisk luft.

Jeg VED det tager lang tid når der er tale om virus, men har I evt. afprøvet et eller andet der måske kan speede processen lidt op? Hoppen skal igang med tilridning og almen træning inden længe med hjælp udefra, derfor skal hun jo helst være på toppen. Låneponyen er så langt fremme at han ikke hoster mere, men stadig øjensnask og dvask i betrækket.

Urter, tilskud - har I prøvet noget?

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

hvidløg
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 20:04
virus tager lang tid, men hvidløgspulver eller granulat ville besremt ikke skade. er super til imumforsvaret.. god bedring!!!
0
0
Svar på denne tråd

Hvidløg
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 22:01
Får de alle hver dag, og har øget de to´s ration.

HeidiS

0
0
Svar på denne tråd

Har været der
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 23:02

Min havde en virus sidste år, hun blev fodret optimalt fik div tilskud af hvidløg mm. Var kun ude på fold som dyrlægen sagde at jeg måtte

Ikke for at ta modet fra dig, men det tog 6 mdr før hun var helt kvik igen..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider