Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hoppe i bryst!
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 15:34

Hej alle samme.

jeg er blevet i tvivl angående min hoppe på 19 år. hun har i løbet af de sidste 3 uger været i brynst 3 gange. er lige startet 3 gang idag, er dette ikke meget unormalt og er det noget en dyrlæge skal tilse??

på forhånd tak.

0
0
Svar på denne tråd

Hoppe i brunst
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 16:07

Min erfaring er at de nemt kan få tiere og/eller kraftigere brunster når de starter op igen efter vinteren. Passer en ældre hoppe (25) som ikek er i brunst om vinteren - til gengæld er hendes første brunster om foråret enten meget hyppige eller meget langvarige. Ind imellem har hun haft en brunstperiode på hele 3 uger (altså en brunst der varede 3 uger), og en gang har hun været i brunst 3 gange på en måned.

Så min mening er at det er ganske normalt, så længe hun ikke har feber, går fra foderet eller på anden måde virker syg.

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
0
0
Svar på denne tråd

Ja ...
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 16:13

Jeg havde på et tidspunkt en gammel hoppe gående sammen med 2 andre hopper, og bare hun kom i naboens stald, hvor der var vallakker og 1 hingst blev hun brunstig, så det er vist okay ...

There´s a crack in everything, that´s where the light gets in´

(Leonard Cohan)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider