Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvilken en sadel til frieser
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 17:40

Hej er der nogle der kan anbefale en god sadel til friesere, og det skal ikke være en fryso.

Har hørt at en Pfiff Amaretto skulle være god, andre der har hørt om det?

0
0
Svar på denne tråd

kiefer???
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 18:03

jeg vid ikke så meget til frieser men en kiefer (ved ikke hvordan det staves) skulle være en go sadel

men den er ret dyr

hej jeg hedder julie og jeg elsker heste over alt på jorden

jeg har redet i 4 år men altid godt kunne lig heste..

vrinsk julie

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 20:06

kun anbefale Silhouette , det er den lækreste sadeljeg nogensinde har prøvet , og er rigtig rigtig god til Connemara , Tinker , Frieser , Haflinger og de racer .

Held og lykke :)

~ Krina <3

Asmindrupgårds Dunhill <3

0
0
Svar på denne tråd

stübben
Forfatter: 
Dato:  20-03-2007 22:21

Har lige været til Equitana i tyskland og der havde stübben udviklet en speciel frieser/barockheste sadle i samarbejde med en eller anden vældig anerkendt friesertræner (Günther Fröhlich)

Den hedder Merlin iXDream.

Hilsen LeneJ

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres svar
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 19:20
Mange tak for jeres svar de er værd at overveje.. hold da op hvor ser den lækker ud den stübben merlin ix dream, den må jeg vidst spare sammen til, måske jeg har råd om 5 år :0)
0
0
Svar på denne tråd

Lige et svar mere
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 20:27
Jeg var ude at kigge på et frieser føl, prøvede en lille tur på dens mor. Det var en Kieffer Wien proff saddel, og den lå rigtig godt og man sad rigtig godt.

Med venlig hilsen

Lena

PART SØGES

I 8464 OMRÅDET

se min præsentation

www.minimule.dk

0
0
Svar på denne tråd

sadler
Forfatter: 
Dato:  23-03-2007 10:26
jeg bruger Kieffer sadler til mine friesere. der er tale om en kieffer Action og en Kieffer Lech.

You can´t get away from the trouble, ´cause there ain´t no place that far.

Super velredet Stb frieserhoppe sælges

0
0
Svar på denne tråd

ikke wintec
Forfatter: 
Dato:  23-03-2007 15:24

jeg ved ikke så meget om sadler, men da jeg hvade en frieser. Var der nogle der anbefalede mig en Wintec, da man i wintec sadlerne kan udskifte copjernet. men min sadel kunne ikke ligge ordentligt på hende, den gled fra side til side, selv om jeg havde fået målt hendes hendes brede... så mit råd at du IKKE køber en Wintec..

-helle-

0
0
Svar på denne tråd

Frieser + sadel
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 20:29
Jeg har efterhånden haft mange forskellige sadler til min Frieser, men nu er jeg endt op med en Kieffer Wien, som bare ligger supergodt på hende og jeg sidder perfekt i den. Så en Kieffer kan jeg varmt anbefale. Jeg har haft Wintec sadler til hende også og havde ingen problemer med at sadlen ikke lå ordentligt. Man skal huske, at Friesere er lige så individuelle som alle andre heste - min bruger f.eks. mellembom. Mange tror, at alle Friesere skal have en bred bom.

V.H. Rikke

*~* Dressuren er til for hestens skyld - ikke omvendt *~*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider