Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvilket bid?
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 15:02

Jeg var en tur i Almas i dag da jeg ville kigge efter bid.

Jeg har altid syntes godt om de hersens æblebid, men mest pga gummiet og at biddet aldrig er så koldt som et alm. bid. Men nu så jeg også at de havde muffebid og så kunne jeg ikke helt bestemme mig.

Så nu står jeg lidt i valget mellem et alm trensebid (æble) og et muffebid. Hvad tror I er bedst og kom gerne med en begrundelse for valget?

Før kendt som Vibs(Marengo)

Nu med ny HP: www.staldlindskov.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bid...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 17:51

Jeg har gode erfaringer med begge bid... Savoux går bedst med muffebid, mens Nikoline er mere til æblebid...

Det er jo meget forskelligt fra hest til hest...

En pige, der har fat i tøjlerne, bliver ikke snøret.

0
0
Svar på denne tråd

Saffy...
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 19:14

Jeg ved det er forskelligt fra hest til hest og derfor er det jo ikke så nemt at rådgive. Men vil da gerne høre om andres erfaringer. Nu lagde jeg mærke til hos almas at de muffebid de har er meget tunge i forhold til f.eks. æblebiddet.

Er der ikke nogle steder på nettet hvor man kan læse om de forskellige bid-typer samt hvordan de påvirker hesten???

Før kendt som Vibs(Marengo)

Nu med ny HP: www.staldlindskov.dk

0
0
Svar på denne tråd

Æblebid!
Forfatter: 
Dato:  12-03-2007 20:38

Hejsa...

Har du en hest som gumler meget på biddet ? Så hold dig fra æblebiddet! Det holder ikke ret længe! Har nu prøvet 2 gange og begge bid er revnet efter 4-5 ganges brug!

Knus Sus

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider