som sagt før har min hest desværre nok et eller andet i benet, som ikke umiddelbart viser sig som halthed, men så går op og sætter sig som spændinger i ryggen på ham 
Han bliver selvfølgelig behandlet af kiropraktor for dette og har fuldt styr på hvordan han reagere hvis han får ondt.
Nu skal jeg så ha ham til dyrlæge og har en tid i fakse på onsdag , for at han skal undersøges igennem.
Men så er det jo at min Træner7dem der har tilredet ham lige ringede idag og sagde de skulle til sverige med en af deres heste om 5 uger, om jeg ikke hellere ville ha min med der.
Fordelene ved sverige er jo, for det første skulle de være enormt dygtige til ryg og benskader/problemer og selvfølgelig er det som alt og meget billigere i sverige.
Men nu står jeg jo bare med det, at jeg helst ville ta ham til sverige, men ville også bare gerne ha det overstået og finde ud af hvad det er...
Har nu bare lidt dårlige erfaringer med de "danske" dyrlæger, da han sidste år var på kasernens for det samme, men hvor intet af det de var blevet bedt om(af min kiropraktor) var blevet gjort... bare en meget ringe bøjeprøve og en slatten teori om det sad i lænden og han skulle have special sko på med kiler ( hvilket gav ham flere smerter i ryggen på kortere tid)
Så denne gang skal det gøres ordentligt.
Ved ikke helt om det er et spørgsmål, men er lidt i vildrede, hvad ville i gøre