Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

sverige el. DK, hvad skal jeg vælge?
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 23:00

som sagt før har min hest desværre nok et eller andet i benet, som ikke umiddelbart viser sig som halthed, men så går op og sætter sig som spændinger i ryggen på ham

Han bliver selvfølgelig behandlet af kiropraktor for dette og har fuldt styr på hvordan han reagere hvis han får ondt.

Nu skal jeg så ha ham til dyrlæge og har en tid i fakse på onsdag , for at han skal undersøges igennem.

Men så er det jo at min Træner7dem der har tilredet ham lige ringede idag og sagde de skulle til sverige med en af deres heste om 5 uger, om jeg ikke hellere ville ha min med der.

Fordelene ved sverige er jo, for det første skulle de være enormt dygtige til ryg og benskader/problemer og selvfølgelig er det som alt og meget billigere i sverige.

Men nu står jeg jo bare med det, at jeg helst ville ta ham til sverige, men ville også bare gerne ha det overstået og finde ud af hvad det er...

Har nu bare lidt dårlige erfaringer med de "danske" dyrlæger, da han sidste år var på kasernens for det samme, men hvor intet af det de var blevet bedt om(af min kiropraktor) var blevet gjort... bare en meget ringe bøjeprøve og en slatten teori om det sad i lænden og han skulle have special sko på med kiler ( hvilket gav ham flere smerter i ryggen på kortere tid)

Så denne gang skal det gøres ordentligt.

Ved ikke helt om det er et spørgsmål, men er lidt i vildrede, hvad ville i gøre

¤Sara¤.

-It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Nye billeder af Toronto - Sommergræs tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

hallooo
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 10:46

Jeg ville tage den til Sverige!!!

Har selv bøvlet med to heste der gentagende gange har været hos diverse danske dyrlæger. Og min tiltro til dem er ikke stor pt.

Da vi i juli sidste år flyttede til Sverige, blev jeg nød til at finde en svensk dyrlæge.

Jeg blev anbefalet AGT klinikken i Malmö. Og de er super gode!!!

Det var Palle Brink der undersøgte min hest og han er faktisk dansk. Så der var ingen "forklarings problemer". De er fuldt med indenfor den nyeste forskning og min hoppe fik konstateret en lidelse der først blev "opdaget" for ca. 4 år siden.

Hun havde bla. været på KVL, i flere omgange, der fejldianogsticerede hende...

Så tag tyren ved hornene og få din hest undersøgt til bunds, for at få en opklaring på problemet. Det ville jeg gøre.

Tlf nr. til ATG klinikken i Malmø er 0046 40942965.

0
0
Svar på denne tråd

"Samvittighed".
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 10:48

Hvis du har så dårlig erfaring med de danske dyrlæger, og du ikke rigtig føler at de gøre det godt nok, ville jeg klart vente og så tage ham med til Sverige.

Jeg ville dog høre træneren om hvilken dyrlæge de har bestemt sig for at køre op til, og så se om man ikke kunne undersøge lidt på forhånd. Se hvad andre har af erfaring med vedkommende.

Held og lykke med hesten.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan

Ejet af: Frosti - hustyranen...

0
0
Svar på denne tråd

sverige
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 10:50

jeg ville tage den med til sverige

kender et par stykker mere som har kørt derop, i tilfælde, som de danske dyrlæger ikke har kunnet løse.

held og lykke med det.

Trainers sadel NY - sælges !!!

*** TOP PONY SÆLGES ***

Super elegant og velrejst 5 års kat I pony. Mørkskimlet vallak med masser af kapacitet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider