Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Min hest æder træværket
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 09:44

Hejsa... Vi har lige fået opført to flotte nye bokse i træ af mærket Pegasusbokse, desværre så er min hest allerede begyndt at prøve om han selv kan lave glughul, med andre ord, så har han i brædderne gnavet et hul der jo når han først har fået hul, bliver dybere og dybere, hullet er i bringehøjde.

Nogen der kender et råd - evt. noget jeg kan smøre på (ikke hovtjære).

0
0
Svar på denne tråd

prøv med
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 10:31
hjortetaksolie - det smager fælt... og så giv ham massere af stråfoder - godt stråfoder.

Vi er med i opvisningsholdet "PÅ PLETTEN" se os på www.pletshow.dk

Medlem af foreningen www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Helt sikkert...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 11:12

Jeg kan helt sikkert anbefale Hjortetaksolie (bentjære) som Svensen også anbefaler.

Milan gik på fold med en der seriøst kun gik efter at bide i hans dækken. Jeg smurte det på, og han gjorde det ikke mere. Skulle vedligeholde (smøre) 1-2 gange i ugen, alt efter hvor meget jeg havde kommet på.

Og som Svensen siger, sørg for at din hest har masser af god stråfoder i boksen, så den spiser det, og ikke andet :)

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan

Ejet af: Frosti - hustyranen...

0
0
Svar på denne tråd

Stald intakt
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 17:28

Hej vi har haft gode erfaringer med Stald intakt fra Blue Horse.

Mvh Camilla.

Stald Lindelund tilbyder opstaldning mellem Ribe og Esbjerg (Jernvedlund) Se vores hjemmeside www.stald-lindelund.webbyen.dk

Smuk New Forest pony udlånes til rette rytter se min præsentation for mere info!!

0
0
Svar på denne tråd

kkk
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 18:17
jeg har prøveyt at min hoppe kom ind bare for natten. hendes læge er lavet af træ,og der er pinde med huller imellm på 5-10 cm så hun kan kigge ud. på den ene nat havde hun gnavet 3 pinde væk, så hun kunne få hovedet ud og se sig om. så der lå en stor bunke træstykker på gulvet, og hun blødte i minden, da hun havde fået en masse spliter i gummerne. så det er et problem du skal have løst hurtigt for din hests skyld.

Wendy <3

Lazio <3

og nu nyeste medlem af flokken på kun 6 måneder

Scotty <3

I er frække, stædige og unikke på hver sin måde

<3<3<3<3 Hvordan kan man andet end at elske jer! <3<3<3<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider