Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Rengøring af Wintec Isabell Werth?
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 15:38

Jeg har lånt en hest, som skal leveres tilbage til sin ejer, og jeg vil gerne levere udstyret tilbage i rengjort og pæn stand. Men nu er sadlen jo en Wintec Isabell Werth, og jeg må ærligt tilstå, at jeg ikke ved, hvordan sådan én rengøres. Kan det gøres med varer normale husstande har, eller er man nødt til at investere i specialprodukter?

Jeg har hørt noget om, at det bare er en våd klud, man tørrer over med, men hvad hvis jeg nu ikke helt synes, at sadlen bliver ren nok af det?

På forhånd mange tak - især for hurtigt svar ;-)

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 16:03
hvis jeg var dig, så ville jeg tage ind i en butik hvor de sælger sadler, og så spørge hvad du skal gøre det rent med...

Hilsen Josse

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kunne jo også bare
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 17:50

løfte sadelklappen og læse... : rengøres med vand og sæbe og børstes efterfølgende over med en blød børste.

Jeg har nu kun brugt en svamp med vand, og det har da fjernet det værste, synes jeg, det ser ud til, men nu er den heller ikke helt tør endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Køb saddel cleaner..
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 20:27

Køb en gang saddel cleaner! En flaske koster omkring 100 kr. Det sprayes på og tøres af med en børste.. Sadlen bliver så god som ny:D

Ellers bare ud i regnen og tør den let af bagefter..!

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har skam allerede
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 20:31

gjort den ren - sædet med både vand og sæbe (mild sæbe, bare for en sikkerheds skyld), resten med vand, og den er bare blevet superflot, så den kan jeg bestemt godt være bekendt at levere tilbage.

Tak for hjælpen!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har skam allerede
Forfatter: 
Dato:  25-02-2007 20:32

gjort den ren - sædet med både vand og sæbe (mild sæbe, bare for en sikkerheds skyld), resten med vand, og den er bare blevet superflot, så den kan jeg bestemt godt være bekendt at levere tilbage.

Tak for hjælpen!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider