Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hvordan syr jeg så det holder(dækken)
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 08:15

Mit nyindkøbte uldfleece dækken holdte til en nat. Den ene gjord gjord rem var hægtet sig af i den ene side(havde ikke lige fået monteret gummidut) med det resultat at der er et stort firkantet hul der hvor hægten er monteret..

Kan lade sig gøre at sy det så det holder og med hvilket materiale kan det forstærkers der hvor hægterne til gjorden er monteret

Nogen sy eksperter?

Tinna

0
0
Svar på denne tråd

Hermed lidt hjælp.
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 11:01

Hvis jeg var dig ville jeg tage et stykke bæver nylon og bruge som forstærkning, da det er forholdsvis tyndt men meget stærkt. Jeg ville så sy kanterne i hullet med en stræksøm, gerne den som ligner et traktorspor så den går godt på begge sider af flængen.

Hvis du er i tvivl må du gerne ringe 40423048. Vi er alligevel sneet inde.

Hilsen

Marianne Holm Thomsen

0
0
Svar på denne tråd

lkjljhkjhlj
Forfatter: 
Dato:  23-02-2007 20:27
jeg bruger 10sek lim.. Hvis det er en stor flænge, syr jeg den først, limer bagefter..Det gør jo også at det bliver ved med at vær vandtæt.

DRESSURSADEL SÆLGES

KIEFFER MARZOG 17",BOM 1

TREKKER MASTER SØGES

0
0
Svar på denne tråd

takker..
Forfatter: 
Dato:  26-02-2007 10:40

en beaver nylon flyverdragt måtte lade livet.. og blev til forstærkning istedet.

Jeg er iike en ørn på en symaskine.. men efter ca en halv time lykkedes det mig at finde den rigtige indstilling..

Resultatet blev godt.. og holdbart..

Tinna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider