Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

immunforsvar
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 21:34
Hej alle HN'er, jeg ville høre om der var nogen der kender et godt natur produkt der styrker immunforsvaret. Jeg bruger allerede hvidløg.

Hilsen Nina og Malik

Skal venskabet være bedst, skal det være fuldblodshest

Malik, min bedste heste-basse
0
0
Svar på denne tråd

pro biosa
Forfatter: 
Dato:  20-02-2007 21:44

pro biosa er lavet på æblefibre

det er super godt i hver fald til min hest og den har næsten fejlet alt.

men læs mere på www.biosa.dk

hvis du ikke bor i nærheden . kan jeg sende en 3l.box til dig , men du kan bare skrive til min hn. for jeg bor ikke langt der fra og jeg henter hver gang det er den første .

prøv det !!!

med venlig hilsen helena

0
0
Svar på denne tråd

anima strath
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 00:25
jeg bruger anima strath.. til min hund. dette kan anvendes til alle dyr fra fugle til heste.. og købes på apotheket (mellem 70- 80 kr) det er baseret på noget naturligt gær noget.. der er 100 ml. i og en hest skal have 2 teskeer om dagen.

0
0
Svar på denne tråd

Bio-Mun
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 09:37

Jeg bruger Bio-Mun fra Haven´s til mine heste.

Mvh. Jane

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Ghandi

Savner dig hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Bio-mun
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 21:49

Tanica:Hvordan er det der bio-min fra havens. Har selv overvejet at begynde at bruge det til mine, men kender dsv ingen som bruger det som evt ville kunne sige hvad der er godt eller skidt ved det.Har du nogle erfaringer med det?

Rc

Rina-Den heldige ejer af 2 friesere.

0
0
Svar på denne tråd

Bio-Mun
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 22:21

RC 1: Mine får det nu fordi hele stalden får det Det er nu for at de ikke skal blive forkølet eller noget andet snue...især når der er et føl med lungebetændelse i stalden (desværre er det mit føl som er syg ). Det skulle bla. styrke immunforsvaret og det virker glimrende på min hoppe, som står i boksen ved siden af føllet, men hun er frisk. Hun har hostet lidt og været lettere snottet, men det er væk igen. Jeg har intet dårligt at sige om det...hestene spiser det gladeligt (også føllet), selvom det lugter/dufter af urter, hvidløg osv.

Mvh. Jane

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Ghandi

Savner dig hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Bio-mun
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 22:46

Tanica

Tak for svaret, det var også sådan jeg håbede det var.Må se at få fat i noget, men der er dsv ikke så mange der forhandler det i nærheden af mig, eller i det hele taget...

Rv

Rina-Den heldige ejer af 2 friesere.

0
0
Svar på denne tråd

RC 1...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 16:32

RC1: Det var så lidt. Jeg køber mit hos Miljøfoder i Ikast, men der er jo langt for dig, men de kan måske hjælpe dig med at finde en forhandler i nærheden af dig.

Mvh. Jane

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Ghandi

Savner dig hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider