Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

roepiller- holdbarhed
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 11:44

i den stald hvor min hest står, er havren blevet udskiftet med roepiller...

ejerne overtog gården i sept og fra tidligere ejere er der stadig en beholder, med hvad der ligner/lugter som roepiller.. har forsøgt at udbløde hvilket også ligner roepiller

vi tænkte så på at bruge disse også.. men hvor længe er roepiller holdbare...

vi aner intet om hvor længe de har været i tønden, men der er ikke noget umiddelbart der indikerer at de er dårlige...

2'er pony tilsalg
0
0
Svar på denne tråd

så vidt jeg
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 11:52

læser det er roepillerne allerede opblødt.. og hvis de har stået der siden september er der kun en vej.. og det er UD..

er pillerne tørre kan de sikker sagtens bruges.. men det tror jeg ikke hvis du skriver der har været forsøgt opblødning..

jeg vil mene et par dage er max holdbarhed for opblødte roepiller, medmindre der er frostvejr

0
0
Svar på denne tråd

hihi...
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 12:32

nej nej nej ;P ... haha...

jeg vill tjekke om de artede sig anderledes eller i det hele taget var roepiller ;).. derfor opblødte jeg en lille mængde

dem i beholderen er selvfølgelig stadig tørre ;)

2'er pony tilsalg
0
0
Svar på denne tråd

køb nye
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 14:20

Hvis det er roepiller købt i september er de sikkert fine. Men i ved jo ikke hvornår de er købt eller hvad det helt præsist er.

roepiller er ikke så dyre, jeg ville ikke tage chancen, men smide dem ud og købe nye

Tjek lige min hjemmeside
Tror på en vej frem uden vold!

Akademisk er vejen for os!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider