Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Massør
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 15:00

Jeg har mistet nummeret på min hestemassør, da det er så længe siden jeg har haft fat i hende.

jeg mener hun hedder Vibeke eller Betina - på hendes visitkort er der det billede af en travhest (for vogn) mener hun kommer fra nord/midtsjælland (stenløse/stenlille eller sådan noget)

Hun er ikke så dyr - mener ca. 200 kr for ½ time og hun giver også laserbehandling.

Kender du hende? så mangler jeg hende rigtig meget for tiden og vil sætte pris på nummeret til hende.

takker

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Du må mene Vibeke Lønskov
Forfatter: 
Dato:  12-02-2007 15:09

Hendes hjemmeside er her:

www.hesteakupunktur.dk/

Men prisen er altså steget siden du brugte hende sidst

Mvh

Charlotte, der skriver sin mening, men accepterer folk tager deres egen beslutning, så har jeg ikke trådt nogen over tæerne

vel?

0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 11:25

Nej det er ikke hende - hun ser ikke sådan ud og hun var heller ikke uddannet til akupunkturbehandlinger - nok også derfor Hende Lønskov tager noget mere for sine behandlinger. Ellers tak

Sorry - andre bud?

0
0
Svar på denne tråd

Ja øv øv
Forfatter: 
Dato:  14-02-2007 11:32

Ked af ikke at kunne hjælpe dig.

Jeg har lige et spørgsmål, hvad bruger din massør laserbehandling til, når det ikke er akupunktur?

Mvh

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

det ved jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 11:29

Det ved jeg faktisk ikke - hun har brugt det på et ømt punkt lige ved krydset og 2 andre steder - det kan da godt være det er akupuktur??? men hun snakkede ikke noget om at hun var uddannet til akupuktur elelr massage af mennesker.

Jeg har brugt hende i august og måske også i september (det kan jeg ikke lige finde i min kalender så derfor tror jeg nemlig heller ikke det er hende Lønskov - mener jeg tjekke massører til hestene inden jeg fik kontakt til hende den anden...

æv ... må nok finde en ny ... nogle der kan anbefale en ikke alt for dyr massør som køre i Ballerup området?

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider