Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

E-vitamin
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 18:58

Halløj. Har hørt at E-vitamin skulle være godt til heste hvis de skal have noget der styrker deres muskler.

Er der nogen som måske har prøvet det, og selv giver et godt produkt.

0
0
Svar på denne tråd

Tilskud af vitamin!
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 19:06
MIn hest får 3 kg coolmix om dagen og ca 7 kg wrap og han er en fuldblod på 1,65. Spillers siger at han er dækket ind med det, mens tanja fra Foderplan.dk siger at han skal have 100 gram trevo-e dagligt ved siden af, Hvad tror i mest på ?
0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 19:23

bruger selv Tanja, så jeg ville lytte til hende :-)

M.V.H Natasja

Military Ridningens Formel 1

GINSBORG

0
0
Svar på denne tråd

E-vitamin
Forfatter: 
Dato:  10-02-2007 22:32

E-vitamin er vigtigt. men hvis det foder du giver din hest indeholder nok E-vitamin, er der ingen grund til at give mere, da det ingen muskelopbyggende effekt i sig selv har.

Få tjekket din foderplan.

0
0
Svar på denne tråd

E-vitamin
Forfatter: 
Dato:  21-02-2007 12:16

Hej

I cool - mix er der rigeligt E vitamin til din hest i normal ridning.

(Hård ridning forståes ved Væddeløbsheste og lign.)

Vi forhandler selv spillers - og vores egne heste der både går konkurrence i spring eller dressur er dækket rigeligt ind på fodret :O)

Fodring er jo en ting der er mange meninger om, men hvis man kigger på sin hest/pony og kan se at den ser godt ud, har god energi og ellers trives - så er man ofte dækket godt ind :O)

Michell

UDSTYR SÆLGES
KINGSLAND,JOHN WITAKER, SPILLERSFODER, SPÅNER.

0
0
Svar på denne tråd

E vitamin
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 08:34
Jeg bruger det da min hest syrer meget til ved hård dressur ridning, og kan godt mærke forskel. han holder feks til hele undervisningstimen, og er mere klar igen dagen efter, så jeg kan godt anbefale det.

pease love and understanding

0
0
Svar på denne tråd

1321654648
Forfatter: 
Dato:  22-02-2007 12:07

Hej

Jeg vil sige uden at kende foderet fra Spillers ret godt, at 100 g Travo E ved siden af er meget, det er jo næsten en almindelig dagsdosis. Det vil sige at vitamin mineral tildelingen i Coolmix er utrolig dårlig. Jeg har lige sat det ind i mit program og det ser ud til at ved 3,5 kg Coolmix og 7 kg wrap, så er din hest fint dækket ind.

Evitamin har en gavnlig effekt på muskelopbygning, så er du ved at træne den op, kan du sagtens give et tilskud af det. Og husk bruger du olie, er det meget vigtig at du tildeler ekstra Evitamin i foderet.

Men som en anden siger kig på din hest, ser den godt ud og virker frisk og kan holde til den ridning du gør nu, så er det ikke helt skidt det du gør... Man kan jo også overdosere med vitaminer og mineraler og det er faktisk lige så skidt som hvis man underforsyner.

Joel8

www.joelsfoder.dk

Kig forbi!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider