Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Eggersman omkring Vestsjælland
Forfatter: 
Dato:  23-01-2007 11:27
Hejsa:o)

Jeg ville bare høre hvor mange der kender til Eggersman produkterne??? Og jeres erfaring omkring dem.. Jeg har brugt det i snart et halvt år og meget glad for det. Så glad at jeg påtænker at blive forhandler af det. Men hvormange bruger det i Holbæk/Ringsted området???

Mange hilsner Bettina

EN GANG FRIESER ALTID FRIESER {>
0
0
Svar på denne tråd

Jamen altså
Forfatter: 
Dato:  23-01-2007 16:23
Jeg kommer dog fra Jylland, men jeg har i år brugt Eggersmann Jährling Pellets til mine ungheste, og jeg er også rigtig godt tilfreds :)

Sjetmandspony - den var go' :-D
0
0
Svar på denne tråd

I Holbæk
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 11:32

er der rimelig mange der bruger det, men det skyldes nok især at det er så nemt at få fat på da det forhandles hos Per Købmand i Hagested, lige uden for Holbæk, på vej til Sjællands Odde.

Det er et rigtig godt foder som jeg har brugt i mange år, men efter at have prøvet Spillers foder (De kørte tilbud med 3 sække for 2's pris) så vil min hoppe simpelthen ikke æde andet end det fra Spillers. Hun lever af hø/wrap alene hvis jeg fodrer med Eggersmann. Lidt ærgeligt for det er stadig et kanont foder.

Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

Quistgaarden
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 22:47

i Døjringe forhandler Eggersmann. Tina annoncerer under foder sælges. Hun er smaddersød og hjælpsom.

Tinamaria

Bedækning tilbydes af palominohingst. Se billeder på præsentationen.

Hestebolig søges - se annoncen på Markedspladsen under ejendom ønskes til leje.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider