|
|
| Hvem bruger foder fra Spillers? |
|
|
Hej med jer  Er der nogen af jer der bruger Spillers? Hvad synes i om det? Har i evt et billede af, hvordan fodret ser ud? Jeg kan nemlig ikke rigtig finde ud af om jeg skal skifte til spillers lige nu bruger jeg Brogaarden og er rigtig glad for der... Grunden til at jeg overvejer at skifte er, at land og fritid som ligger 500m fra mig, sælger Spillers og brogaarden skal vi køre efter, men vi kan få det leveret... hmmm hvad skal jeg vælge 
...Med venlig hilsen Linda... ♥ ¨ Tegninger og malerier laves på bestilling ¨ Billeder på min præsentation. ♥ ..Du arbejder ikke med hesten, du arbejder med dig selv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi bruger |
|
|
2 forskellige produkter fra Spillers. Senior mix til 2 gamle heste.Den har vist sig ( hos os) og være det bedste bud til de gamle. De holder fint huld, og ingen problemer med ædelyst, det kunne til tider knibe med de gad spise Sixteen + - men heste er jo forskellige. Så bruger jeg Cool Mix til min fuldblodsheste, samt en DV. De trives meget fint på dette fuldfoder. Så kun ros til Spillers herfra! * Super sød selskabsvallak udlånes til godt hestehjem.
Tina Hansen www.team-stald-hestehaven.dk Opstaldning tilbydes -privat hestepension - * Bokse * udendørsbokse * løsdrift * Samt otium for din bedste ven.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super foder |
| Forfatter:  |
Louise Johnsen |
| Dato:  |
22-01-2007 19:08 |
|
jeg bruger Spillers til begge mine hypper... min araberhoppe får "High fiber cubes" som er fuldfoder i pilleform... hun er kræsen og dette er det eneste hun gider æde... koster desuden også kun 108kr for 20 kg... min DV på 21 år får "Senior mix Maintenance" som han trives på.. flot pels, ik for tyk og han elsker det... koster 145kr for 20 kg lidt svært at vise dig billeder af hvordan det ser ud da det meste af deres foder er mûsli, ligesom brogaardens... det er ligeså godt som brogaardens bare lidt billigere..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg har brugt spillers coolmix til min halv-fuldblod og det gik den rigtig godt på... Hun er ellers lidt svær at holde huld på, men det var ikke noget problem med spillers.. jeg mener dog at der er blandinger, der er billigere og lige så gode...
søger afkom efter min hoppe: Cabaret RDS 10919 DK DV, MF: Cannon Row xx. Webb efter World Class (Weltmeyer) og to efter Blue Hors Romancier.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvor mange... |
|
|
...kilo foder i med om dagen?
...Med venlig hilsen Linda... ♥ ¨ Tegninger og malerier laves på bestilling ¨ Billeder på min præsentation. ♥ ..Du arbejder ikke med hesten, du arbejder med dig selv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan fortælle |
|
|
at jeg bruger Oat Balancer, og er meget glad for fodret.. Der er 20 el 25kg i sækken se evt på www.spillers-feeds.dk og det giver jeg 149 for.. Vi har fri havre med i opstaldningen, så det er jo klogest at vælge dette foder til min.. Plus det er det hun altid har fået hos dem jeg købte hende af.. Hun får 700g muslie og 1kg havre fordel på morgen og aften.. Hun høre ind under 350kg's beregningen.. Desuden er jeg meget glad for deres foderkonsulent Susan eller Susanne hedder hun vist.. Skulle jeg få mit nok højeste ønske opfyldt og få gården som vi så ivrigt leder efter, så skifter jeg nok til Meadow Herb.. Synes det er sådan et lækkert foder, og det synes pigen også.. Men hun må "nøjes" indtil gården er fundet.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spillers |
|
|
Hej, Jeg er STOR fan af Spillers, og selvom de produkter jeg bruger er i pilleform er hestene elle vilde med det. Jeg bruger "High Fiber Cubes" til ponyerne og til de heste der "let tager på". Ponyerne får 2 kg daglig og hestene 3 kg. Dertil får de hø. De stortrives på det. De andre heste som er i fuld træning får 3 kg "Horse and Pony cubes" og nogle gang har jeg haft heste inde, som får "Cool Mix". Stor ros til Spillers fra mig!!! Desuden er det let at udskifte lidt af Horse Cubes med High Fiber Cubes hvis de bliver for tykke (ex om sommeren når de er på græs), idet de består af det samme, blot er High Fiber Cubes til de lidt for tykke heste. Jeg har gennem tiden brugt mange forskellige foderprodukter, men dette er jeg FULD tilfreds med...! Mvh Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er der nogen der har |
|
|
testet det i et foder program... Jeg ville nok bruge den til show heste el. den der hedder slow release
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kan varmt anbefales |
AnneD |
24-01-2007 10:54 |
|
Min hest har fået en fantastisk pels efter jeg er skiftet til det. og man kan se hovene er blevet stærkere. jeg bruger cool mix, og bruger ca en sæk om ugen. det er lidt dyrt, men jeg synes det er det bedste! se vitaminsammensætning osv på www.spillers.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også mig |
|
|
Jeg bruger flere slags foder fra Spillers, Happy Hoof til min tidligere forfangne pony, føl foder til føllet og Cool mix til vores ridehest og pony. Min hest får 1,4 kg dagligt, da hun også får Speedy-beet til aften, gulerødder og wrap/hø ad libitum. Så hun har ikke behov for mere. Jeg har downloaded en demo model af et foderprogram hvor jeg kunne taste div. oplysninger ind, og så kom den ud og fortalte hvor meget jeg skulle bruge. Jeg søgte bare på google under foderplan.
Hilsen Mette
Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lækkert foder.. |
|
|
Jeg er også en yderst tilfreds bruger af spillers...! Jeg bruger Cool Mix til min fuldblod, en meget varm hest. Den har ændret sig meget og trives nu super godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spillers |
Katrine Lind |
24-01-2007 23:02 |
|
heej. jeg er bruger condiscion mix til min dv hoppe på 4år. det er bare super godt, hun får alt hvad hun skal have og har en masse energi, så stor ros til spillers, men er dog ved at gå over til tjørnhøjs produkter istedet for, da det osse er ved lang og fritid og er lidt billigere. synes faktisk at det ser ligeså godt ud, men er først ved at skifte over så kan ikke lige helt sige det endnu, men eller overvej det evt. jeg bruger det fuldfoder perferms mix (kan ikke huske helt hvad det hedder/men til heste i aktiv ridning/konkurence + hors mix- tilskudsfoder i piller og det andet er musli) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er glad for... |
|
|
Bruger et mix af Spillers: "Horse and pony Cubes" og "Stud and young stock" til min frieserhoppeplag. Samtidig supplerer jeg dagligt med Spillers vitamin/mineral tilskud, soyaolie, himmalaya saltsten, gulerødder og hø ad lib. Du kan til enhver tid kontakte Sanne, Konsulent fra Spillers. Så vil hun helt sikkert lave en foderplan til din hest. Hun har hjulpet mig flere gange. Min hest stråler i pels og sind. Jeg har kun rosende ord at sige om Spillers 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|