Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Angående foder..
Forfatter: 
Dato:  27-11-2003 19:52
Hej med jer. Jeg går lidt og overveje at købe foder til mine heste selv, så de kan få noget der er lidt mere vintaminer og miniraller i.. Men jeg ville bare lige høre hvor mange penge jeg skal regne med at bruge på foder??

Hvad ville være det bedste at købe til dem?? ligenu for de en blanings foder med havre, piller og noget andet i. Men jeg synes bare at godt kunne trænge til noget der er mere indhold i.

Hvad ville i forslå jeg skulle vælge til hestene og hvad er priserne for det forskellige foder??

Håber i kan hjælpe mig lidt igen :-D

Stine
0
0
Svar på denne tråd

Hej Stine
Forfatter: 
Dato:  28-11-2003 09:07
Jeg synes du skulle få regnet en foderplan ud til dem. Det kan jo være at du kun behøver at suplere med noget vitamin/mineral.
Hvis du får regnet en plan ud, vil du være sikker på de får hvad de skal have.
0
0
Svar på denne tråd

ring til den foderproducent....
Forfatter: 
Dato:  28-11-2003 13:40
...og så lagt en foderplan for hestene. For det er rent gætværk hvis vi begynder og gætte på priser her. Nogle mennsker fodrer for 300 om måneden, andre 1000 kr osv osv. Det er så forskelligt.

Brogaarden lægger gratis foderplaner, men de bruger tilgengæld kun deres egne produkter. Ligeledes Tjørnehøj mølle.

Jeg hælder personligt til Brogaarden, da de har alle mærker og muligheder, hvor Tjørnehøj mølle er lidt mere ensporede og maden er efter min mening enormt fedtet.
-miki-

Imagine what it must be like for the horse. He understands others in his herd, but can't for the life of him understand what the human is trying to communicate. It's like living in a foreign country for years, struggling to understand others, then overhearing someone speaking your native language. You are instinctively drawn to them because it means instant communication and understanding.Horsemanship!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider