Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Alternativ til fiber Lux bacic
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 22:36

jeg har i et år fodret min hest med Fiber Lux Bacic og han er i god foderstand ligesom hans pels skinner flot. sammen med fiber luxen får han hel havre og hø.

Mit problem er nu at han de sidste par mådeder er blevet træt af sin mad. Han spiser aldrig helt op og hvis han har hø i boksen gider han slet ikke at spise.

Findes der et andet produkt der indeholder nogenlunde det sammen men som har en anderledes konstistens eller smag? VhChristine.

Nye dækner i mange forskellige farver og størrelser. Lige fra 450 grams vind og vandtætte vinterdækner til stald eller fleece dækner. Priser fra 225 kr.

0
0
Svar på denne tråd

Der er jo
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 08:18
Fiber Lux Champ'en også - men om den har fuldstændigt samme smag osv ved jeg ikke :)
0
0
Svar på denne tråd

Marstall Vito...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 12:02

Indeholder:

Majs

Græs

Lucerne

Gulerodsflager

Hvidløgsflager

Planteolier (omega-3)

Nøje afstemt vitamin og mineral blanding

Det er i piller.

Tine

Manger du en til at ride/springe din hest?
www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Marstal Vito
Forfatter: 
Dato:  11-01-2007 22:42

Skal det blandes med havre og hvem forhandler det?

Jeg ved ikke om min hest vil spise piller, da han er frygtelig kræsen! Han er også lidt svær at holde hul på, så jeg er ikke helt tilfreds med at han ikke spiser op. VhChristine.

Nye dækner i mange forskellige farver og størrelser. Lige fra 450 grams vind og vandtætte vinterdækner til stald eller fleece dækner. Priser fra 225 kr.

0
0
Svar på denne tråd

cbl66..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 08:26

Hejsa

Nej, det skal gives i pillerne som det er. Du kan få en prøve så du kan se om han vil spise det.

Jeg forhandler det, men nu bor du jo noget langt fra mig, så prøv evt. at kontakte:

Ole Larsen

Espestok 70, Gammel Korup

5210 Odense NV

Tlf 65 94 22 79

e-mail: boegely@larsen.dk

-som er Marstall forhandler på Fyn.

www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen Tine
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 14:06

Det vil jeg prøve. Hvor meget skal en stor hest (DV 167 i stg) have om dagen? og hvad koster det? VHChristine.

0
0
Svar på denne tråd

Hej igen..
Forfatter: 
Dato:  12-01-2007 19:36

Det kommer an på hvad hesten ellers får at spise, men få lagt en foderplan så du har styr på at den får det rigtige.

Jeg har ikke den nøjagtige pris på Vito her, men det ligger omkring 150 kr for 25 kg.

Tine

www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider