Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Heste Müesli Breeder
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 20:44

Er der nogen derude et sted...som kender og bruger dette foder til deres ungheste...Det er jo fra Tjørnehøj Mølle.

gode som dårlige sider...

Jeg har en hingste-plag fra 0505 som nu er 160

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  08-01-2007 21:48

prøvet det, men skiftede hurtigt til andet foder. Det er et billigt foder, men det er ikke ret meget andet end smulder og indeholder mest soya-skrå hvis det er tilskudsfoderet. Fuldfoderet synes jeg heller ikke var noget særligt, desværre.

Twiggy bortgives m. særlige betingelser. HMS-projekt. Kun henvendelse fra voksne.
Malinois-tæve på 5 mdr. sælges til absolut godt hjem. DKK. Passet med alt.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 17:02

det til mine...alle 4 faktisk.

Det er godt til de gamle for at holde huld og shetterne (7 år og snart 3 år) trives også fint på det...De har flot pels alle sammen, et super huld og altid sunde og raske ;-)

Jeg har prøvet Dodson & Horell, Spillers, Cavalor men det var det fra TM de har det bedst på ;-) De andre produkter endte i vægttab og dårlige mave :-(

Så ingen dårlige erfaringer med Müsli Breeder herfra ;-)

lillefis
0
0
Svar på denne tråd

brugt det
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 17:17

Vi brugte det da vi havde to 3 års, de fik det indtil de blev 4.

For os fungerede det udmærket, og de er jo vilde med det :-).

0
0
Svar på denne tråd

breeder
Forfatter: 
Dato:  09-01-2007 17:29

Breeder

Jeg har i mange år brugt Breeder fra Tjørnehøj Mølle til mine føl,plage og ungheste,da jeg forhandler hestefoder har jeg i tidens løb prøvet mange forskellige foderprodukter,men er gået tilbage til Breeder da det både er fornuftigt i pris,har passende proteinindhold og hestene trives med meget fin pels,fordøjelse,vækst m.m.

Vh,Brandtofte

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider