Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Sommerdækken?
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 18:39

Heeej!

Jeg tænkte på om når heste går med sommerdækken om sommeren, vil det så hjælpe/beskyttes med at hestebremser ikke kan bide heste eller?

0
0
Svar på denne tråd

hjknug
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 19:02
ja det vil det..

Fjordheste er også dressurheste..

0
0
Svar på denne tråd

det kan jeg godt anbefale...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 19:24
...heste på græs hader div. kryb...når de så får et sommer/insektdækken på kan de bedre slappe af... det er min erfaring :-)

...det ka' godt være at det ser unaturligt ud...men krikken elsker det... :-)

:-) ;-) :-D Med Venlig Hilsen Hanne :-) ;-)
0
0
Svar på denne tråd

hsojup
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:24

Jeg syntes det er synd at putte dækken på en hest, undtagen hvis hesten er en rigtig staldhest, men min går uden noget(nordbagge), for hun/jeg syntes da det er unaturligt.. de stammerjo fra norge, hvor der er hundekoldt..:D men det er bare min mening..

--SUSANNE

0
0
Svar på denne tråd

Overvejer det selv
Forfatter: 
Dato:  04-01-2007 20:39
da min den ene hest blev overdrevet stukket og overfaldet, af bremsere i sommer.Vores folde grænser op til mose nemlig, og de andre heste blev også overfaldet.Men det var virkelig så stort et problem, at jeg måtte tage hestene ind på stald fra om formiddagen.Hvis jeg kom sent ud, dvs. efter kl 10, så kunne jeg være sten sikker på, at de var brudt ud og løb rundt på ridebanen og i stalden.Det var især min den ene, der var slem til at bryde ud, på trods af helt nye indhegninger.Så selv om, at jeg heller ikke synes, at en hest skal gå med sommer dækken, så vil prøve det alligevel på min hest, hvis de bliver angrebet så meget igen til sommer.Husk på, at jeg gik hjemme på barsel i sommer, og kunne holde øje med hestene.Men til sommer er jeg på job tidlig morgen, og kan ikke fange løse heste ind, midt på formiddagen.Jeg vil hellere give flue dækken på, end at hestene skal stå inde.Hvad synes I?

Boks udlejes billigt - 15 km fra Kolding

Mor til guldklumpen Alexander f.28/4 2006

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider