Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Salvimin grøn
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 01:47

Hej!

Da vi har nogle heste der skal køres over på salvimin grøn, var vi på foderstoffen og der kunne de ikke få noget hjem før først i Januar. Men de havde en spand der var for gammelt, udløb i oktober 2005. På forderstoffen sagde de det ikke havde nogen betydning. Men har det alligevel ikke det?? Ellers er der vel ikke nogen ide i at skrive sidst salgsdato eller??

Vh Marlene

R.I.P min smukke dreng. 4-12-2006
0
0
Svar på denne tråd

udløbsdato
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 06:59
Udløbsdatoen er for at producenten er sikker på at produktet stadig er i orden. Hvis det bare er en spand, ville jeg ikke bekynre mig om det, den bliver hurtig brugt, men husk hele tiden at sætte låget ordentligt på så det ikke suger mere fugt end højest nødvendigt. Men jeg vil helt sikkert mene at foderstoffen skal slå af prisen, de kan ikke sælge noget over sidste holdbarhed til fuld pris.

Se min hjemmeside:

www.staldvesterheden.dk

Super fjordvallak sælges.

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  23-12-2006 01:47

Hej!

Tak for svar. Var også hvad de sagde på foderstoffen. Vi fik den gratis, da de ikke kunne skaffe nyt hjem før end først i januar, så det skadede jo ikke at tage den med også forhøre sig andre steder om det kunne bruges

Vh Marlene

R.I.P min smukke dreng. 4-12-2006
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider