Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

vaccination
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 13:51
ja min hest blev vaccineret i torsdags... og ved der tit forekommer hævelser... han har nærmest en bold siddende på halsen hvor hun stak ham... det er meget varmt og han er utrolig øm der ligger ørene tilbage og snapper hvis du røre ham der... skal han bar have lov til og stå stille(altså ikke blive redet) indtil det er væk?
0
0
Svar på denne tråd

hvis det var mig...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 15:12

ville jeg da helt sikkert kontakte dyrlægen mandag morgen, det kan jo være at der er gået betændelse i der hvor han blev stukket og at han har det lidt skidt samtidig med at det gør av.

Ja jeg ville nok lade ham stå til jeg havde snakket med dyrlægen... også bruge tiden til at nusse i stedet for

Hilsen jeanne

0
0
Svar på denne tråd

smil...
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 17:16

ja havde også tænkt mig og prøve ringe til dyrlægen imorgen men ku da ikk stoppe med og tænke på ham...

er første gang jeg har fået ham vaccineret da jeg ikk har haft ham så længe... og sys da det virker lidt voldsomt...

0
0
Svar på denne tråd

vaccine
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 21:12

Det kan forekomme, hvis vaccinen har været kold (direkte fra køleskabet, som er den rette opbevaring/2-8 grader celcius)at den kan få forfrysninger. Derfor skal den være ved stuetemperatur ved injektering af vaccinen. Kanylen kan ikke ha været steril, at der kan komme hævelser/ømhed..

Det har jeg ihvertfald oplevet på svinene som jeg passer i min besætning..

Cecilie

0
0
Svar på denne tråd

griner...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 08:10
ja passer selv svin men sys aldrig jeg har oplevet det før.. slet ikk på min hest.. den bule er helt hård... men ringer til dyrlægen her idag og finder ud af om der er noget galt med...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider