Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Rikke schultz - kiropraktor??
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 10:36

Hej,

Jeg har en hest som muligvis har brug for en kiropraktor.

Den er efter at stået stille med en skade i to måneder kommet i gang igen, men jeg synes ikke den opfører sig helt som den skal. Så tror måske der er noget der sidder forkert.. Havde overvejet at bruge Rikke Schultz, så håbede der var nogle der har brugt hende, der kan fortælle om det er en god eller dårlig ide???

0
0
Svar på denne tråd

Rikke Schultz
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 10:46

er rigtig rigtig dygtig. Jeg kan varmt anbefale hende, jeg skal selv have hende ud i næste uge forhåbentlig, ikke at der noget galt, men bare for et ekstra tjeck på at alt er ok.

Michelle & Walle

{>
0
0
Svar på denne tråd

MichelleJ
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 10:47

tak for dit svar.

Hvad har du haft brugt Rikke til?

0
0
Svar på denne tråd

MichelleJ
Forfatter: 
Dato:  10-12-2006 10:48
Og kan du fortælle mig hvad hun ca. koster for en behandling?
0
0
Svar på denne tråd

vi bruger hende også
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 16:21

og hun er rigtig god og sød.. første behandling koster 750 + moms og anden 650 + moms.

Håber du får noget god ud af hende.

Tina

Med en ven deles
minderne fra i går,
glæden fra i dag,
og håbet for i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Hjalp ikke min hest..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2006 17:06

Jeg har for en del år siden brugt Rikke og min hest fik det ikke bedre - faktisk værre. Hun mente først hun havde forpartssyndrom, så fandt hun via røntgen skævhedder i nakken som hun så mente var problemet og til sidst mente hun - via ultralyd at hun havde et led der var skubbet ud af rygsøjlen i krydset. Hun fik blokader og skulle derefter trænes men jeg endte med jordens sureste hest der tilnærmelsesvis bevægede sig som om hun var fuld - som start var hun "blot" urent gående. Jeg kom i hver 14. dag hos Rikke i ca 4 da vi begge gav fortabt. Min hest blev sat hjem på marken - fik et føl og som et sidst forsøg prøvede jeg Tove Due og nu har jeg en rask og rentgående hest. Og jeg behøver kun at komme højst en gang hver halve år. Min oplevelse var at Rikke Symptom behandler hvor jeg oplever at Tove Due går hele hesten igennem.

Men husk - du kan altid finde både gode og dårlige oplevelser med alle. Og der er lige så mange meninger som der er heste. Personligt har jeg erfaret at det bedste er at man selv er med og føler for det der sker. Man kender jo trods alt selv sit dyr bedst...og selv og disse mennesker alle er uddannet idenfor deres feldt må man gerne være kritisk...

Annika

0
0
Svar på denne tråd

Vi får...
Forfatter: 
Dato:  12-12-2006 20:28

...Besøg af Rikke 4 Januar.

Glæder mig meget til at høre hvad hun har at sige.

Mvh Lisa

**** The creature's beauty was unsurpassed,
Its gait elegant, its speed lightning fast.
Intelligent, graceful, a regal force -
God's masterpiece, the Arabian horse. ****

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider