Jeg har for en del år siden brugt Rikke og min hest fik det ikke bedre - faktisk værre. Hun mente først hun havde forpartssyndrom, så fandt hun via røntgen skævhedder i nakken som hun så mente var problemet og til sidst mente hun - via ultralyd at hun havde et led der var skubbet ud af rygsøjlen i krydset. Hun fik blokader og skulle derefter trænes men jeg endte med jordens sureste hest der tilnærmelsesvis bevægede sig som om hun var fuld - som start var hun "blot" urent gående. Jeg kom i hver 14. dag hos Rikke i ca 4 da vi begge gav fortabt. Min hest blev sat hjem på marken - fik et føl og som et sidst forsøg prøvede jeg Tove Due og nu har jeg en rask og rentgående hest. Og jeg behøver kun at komme højst en gang hver halve år. Min oplevelse var at Rikke Symptom behandler hvor jeg oplever at Tove Due går hele hesten igennem.
Men husk - du kan altid finde både gode og dårlige oplevelser med alle. Og der er lige så mange meninger som der er heste. Personligt har jeg erfaret at det bedste er at man selv er med og føler for det der sker. Man kender jo trods alt selv sit dyr bedst...og selv og disse mennesker alle er uddannet idenfor deres feldt må man gerne være kritisk...
Annika