Tusind tak for jeres svar

Mulle-pigen87: jeg fodrer med det i stævnesæsonerne fordi, det er dér min hest har brug for ekstra energi, og har brug for at komme hurtigere af med bl.a. mælkesyren som Betfor gør.
Jeg har netop købt 25 kg i dag, det er godt nok billigt

Der står på pakken at det skal blødgøres i min. 1 time, og jeg havde desværre ik så lang tid så det blev opblødt i 2 timer i dag (havde tænkt mig at lade det opbløde hele natten til næste dag).
Jeg synes godt nok ikke det så særlig indbydende ud, og der var lidt vand der endnu ik var suget ind i Betfor'et, meeen...
MIN HYP EEELSKER DET

Han smaskede og smaskede og smaskede! Det er i hvert fald noget han kan li (:
Og så er det jo ikke meget de skal have pr. portion, så sådan en sæk må da holde længe ?

- Endnu en dejlig ting..
Vil stadig gerne høre andre erfaringer med det. Altid rart at vide hvad andre har af erfaringer om det.
Har godt læst på pakken at man kan give det til sin hest, som fuldfoder, (hvor de så selvf. skal have en større portion), men da min hest har tilpasset foderplan, og det ikke er mig der køber maden, og desuden er tilfreds med det mad han får nu, ser jeg ingen grund til at skifte dette ud med betfor.
Betfor bruger jeg derfor (igen) kun i stævneperioder eller stressende langvarige ture.