Åhh altså..hvad gør jeg lige...??
Jeg købte en lille hoppeplag for en god måned siden...som opmuntring til min vallak som tilsyneladene bliver depri af at stå inde i boksen alene...
Han blev også vældig glad for hende, derefter begyndte han at blive lidt strid overfor hende, nappede og virkede noget dominerende...ikke noget voldsomt.
NU er slut - NU er HUN så strid overfor ham...han står bagerst i boksen nu og bare han ser forkert på hende, vender hun røven til og slår ham flere gange i træk..
Han er efterhånden ved at få nervøse trækninger...det lille pus.
Hvad fanden gør jeg? Skal jeg skille dem ad - hvilket jo ikke var meningen, idet det var for at han skulle have selskab, så han ikke bliver depri... Eller er det kun en kort overgang...indtil rangordenen er på plads?
Han er 7 år og hun er kun 2½...hun er tilsyneladende en dame med en stærk psyke...
Boksen de går sammen i om natten er ca 4 x 3½ meter, så den burde være stor nok til dem begge...??
Og normalt vil shettere jo gerne gå sammen...?
Jeg ville ønske jeg kunne lave det sådan at de kunne gå ude døgnet rundt, men foldene er ikke til det...og så vil min Friesertøs jo også komme til at stå alene inde om natten.
Hvad mener i?
Mvh May.