Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

skridtdækken nødvendigt?
Forfatter: 
Dato:  15-11-2003 10:34
Ville bare vide hvad i synes: Er det nødvendigt med et skridtdækken når man rider ture om vinteren?

Rideudstyr til salg! Se min annonce på markedspladsen!
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-11-2003 12:22
Det kommer vel svært an på, om hesten er klippet eller til dagligt går med dækken..?

Mette (Fjolle)

DET GULE HELVEDE ER LØS
0
0
Svar på denne tråd

Jeg gør
Forfatter: 
Dato:  15-11-2003 13:00

.. hvis det blæser koldt og er - i temp. for så er det godt nok koldt, eller hvis det er så hårdt et underlag at vi kun kan skridte.

Er det kun et par graders frost , men okay til at trave så vi kan holde varmen ,så bliver tæppet hjemme .Og det er lidt lige meget om han er klippet eller ej .
Han bliver aldrig forkølet eller ligende.

Jeg rider jo for det meste ud i skoven og sidste år brugte jeg vel tæppet 10 gange .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

jeg har det
Forfatter: 
Dato:  15-11-2003 13:50
på når det sner,det er så hyggeligt,det bliver lige foldet om knæerne og udover rumpen på hesten,så har vi begge gavne af det,og ellers bruger jeg det hvis de er blevet meget varme efter undervisningen,så bliver de skridtet af med det både udendørs og indendørs selvom de ikke er klippet,det er for at de ikke skal køle for hurtigt af.

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd

min pony:
Forfatter: 
Dato:  15-11-2003 14:14
min pony går me dækken til daglig så rider også me skridttæppe. men jeg bruger det kun lige til at skridt op og skridte af....

vis din hest er klippet og går me dækken til daglig sys jeg godt du ka ligge skridttæppe på...

eller vis den sveder meget er skridttæppet også godt af ride me.

hilsen zummer_babe
0
0
Svar på denne tråd

Lændedækken
Forfatter: 
Dato:  15-11-2003 17:56
Hejsa,

Jeg har lige købt mig et lændedækken... spænder det fast til sadlen og så ud over måsen... så fryser hesten ikke på tur og jeg skal ikke bøvle med et kæmpe dækken = man kan beholde sit gode sadelslut..

Hilsen Matilde

0
0
Svar på denne tråd

Lændedækken
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 16:45
Min partshest har også sådan et lændedækken til at holde ham varm på enden og især nyrene.
Han er klippet over det hele.

DianaB
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider