Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

shetter kastreret som 12 årig
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 21:57
Mon den nogensinde går roligt forbi hopper, er der nogen som har erfaring med så sen en kastration af en shetter? Den har været fløjen op af store hopper og bidt dem på halsen. Min hestepensionsejer syntes den så så rolig ud at der ikke kunne ske noget ved at lukke ham ud til de store. men det skal jeg lige love for at der gjorde. Det trøster mig at den ikke selv sprang derind, den respektere indhegningen men skraber i jorden som en tyr der hvor de andre havde lagt deres gødning. Nu har den fået selvskab af 2 vallaker i lign. race, de går fint i spænd sammen, Det var den 14. sept. den blev kastreret.

hanne med shetteren Bastian.
0
0
Svar på denne tråd

Der går tid
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:17

jeg har haft flere der sent er blevet til vallak- det tager tid og nogle gange år før deres adfærd er klinget af- lad ham kun gå sammen med nogle af køn indtil foråret er forbi og forsøg så hen over næste sommer først, at lukke ham sammen med hopper- og for guds skyld ej sammen med vallaker og hopper- så vil han måske forsøge at slås med livet som indsats- min erfaring er at de bliver bedre og bedre til at være med andre, det tager bare sin tid, det vil dog altid sidde i deres psyke hvis de har bedækket meget. Og ofte har de været meget alene og skal lige lære hestesprog sammen med andre igen.

Held og lykke med den lille mand

Hygge d

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider