Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 kursus omkring fodring. interesse??
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 22:30

Ja jeg skriver her for at høre om der kunne være interesse for et kursus omkring fodring, på fyn. ??


Jeg har talt med Christina (Keppie) herinde fra ang. et kursus i januar her hos mig.


Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om der er andre end mig der kunne have lyst til at deltage i dette?? Tilmelding vil være sidst i nov. og vil være bindene. Prisen afhænger af hvor mange vi bliver. Men det vil i vide inden i skal melde endeligt til. Jo flere vi er jo billigere..


Keppie er udd. agronom og arbejder med dette til hverdag. Min tanke med dette var netop at få en UAFHÆNGIG ud og fortælle om fodring. og ikke en der er købt af et firma. Så det vil være et kursus med fokus på fodring og de vigtige ting omkring dette og ikke et produkt kursus. Så ligegyldnigt hvad du fodre med og hvilke tanker du gør dig omkring fodring er det relevant for dig der har interessen i at fodre mest muligt for hestens bedste.


Så er dette noget du kunne have interesse i at komme og høre må du meget gerne skrive i denne tråd.


Dette er kun for at se om der kunne være interesse for det netop her på fyn..


Med venlig hilsen Mette


Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 kursus
Forfatter: 
Dato:  11-11-2006 23:38

Det lyder som en rigtig god ide. Jeg vil helt klart gerne være med, du siger bare til hvilken dag, så kommer jeg


Lev livet mens du kan!!

WWW.Billigste-pris.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg er også frisk
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 00:45

nævn dag og jeg kommer også.. kan næsten ikke få for meget foder foredrag, når jeg en dag gerne vil være selvstændig med handel af hestefoder


Mvh Sarah og super hoppe Pretty Girl Ask.

0
0
Svar på denne tråd
 
 desafdgfd
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 10:24

Jeg kan varmt anbefale foderkursus ved Christina Keppie, jeg arrangerede i marts et 6 timers foderkursus med hende, og det var super godt, meget lærerigt og tankevækkende.



www.vindskovgaard.dk

Kurser for hest og rytter, og hestepension.

Ledig boks fra starten af december

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er meget interesseret
Forfatter: 
Dato:  12-11-2006 15:49
JEg vil helt sikkert gerne deltage i et foder kursus.. det lyder bare rigtig spændende...


MONICA & ROSSO
nu også med Sussi Solskin
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 også os
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 16:57

Eller nu kan jeg jo forløbig kun tale for mig selv.. men tror helt sikkert at vi er minimum 4 eller 5, som er interesseret... :)


Mvh. Vita

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fed idé
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 19:56
Jeg vil helt sikkert også gerne med, regner stærkt med at min veninde også gerne vil med..

Den nu lykkelige ejer af et super dejligt Come Back II hingsteføl :-)


HONNING fra egen avl sælges!!

Ansigtsbehandling tilbydes!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jubii!!!
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 21:04

Hej

Jeg er helt klart også med på det! Har netop lige mailet med hende om fodringsemnet, så det ville være super med et live-kursus.

Mvh

Ane

0
0
Svar på denne tråd
 
 god idé !!!
Forfatter: 
Dato:  13-11-2006 22:03

jeg er også intereseret !!!

hilsner Susanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 har også interresse
Forfatter: 
Dato:  14-11-2006 14:48

Ja det er altid godt med ekstra viden om fodring.


Jeg har også interesse, men da jeg er studerene i Odense og ikke har bil kan dette være et problem, hvis der ikke er gode busforbindelser.



En hest er altid en hest,

en rytter uden hest er bare et menneske

0
0
Svar på denne tråd
 
 også mig...
Forfatter: 
Dato:  15-11-2006 22:12
jeg er også hug på det. bare nævn tid og sted


MVH NICOLE
-husk indsigt gir ansvar-
-ansvar er at søge indsigt og handle på den-
www.123hjemmeside.dk/staldLotus/
se mit avl og salg af marsvin og brugt rideudstyr





0
0
Svar på denne tråd
 
 Kursus
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 01:25

Hejsa


Super ide er helt klar med på det :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 01:27

også meget interesseret, men har en stram tidsplan - så det vil i høj grad afhænge af tidspunkt. Men meget interesseret.

Christina er en af dem, jeg helst vil på foderkursus hos, så (y) fra mig.





:-) fra Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også mig
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 15:26
Jeg er også interesseret. Men det afhænger af dag og tidspunkt. JEg bor i Sverige men vil gerne køre turen...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt det lyder jo som om
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 20:47

det bliver det mindste problem at stable på benene.


Vi snakkede lidt om her i dag at lave det af 2 etaper. og så lave det en søndag så der var god tid. evt. 11 feb.


1. alm foderkursus hvor der bliver snakket om produkter, fordøjelse osv. Dette vil vare omkring 3 timer og koste ca. 300 pr mand. (max 20 mand, Men gerne 20. vi kan sagtes være der.)


2. Herefter vil der være mulighed for at få konsulent bistand enkeltvis. Har man ikke været med på kursus kan man også melde sig til denne del Men dette kræver at man har helt konkredte forhåndsviden og spørgsmål.(hvis man ikke har været med på kurset) Dette vil koste mellem 500 og 1000 kr. (oveni de 300 kr)


Denne form henvender sig mest til dem som vil kunne sammensætte og arbejde med foderprogrammer selv og som selv vil kunne "regne den ud"


Hvis det nu viser sig at der kun er interesse for selve foredraget kommer prisen jo igen til at afhænge at hvor mange vi bliver da det kun er christinas udgifter og løn der skal betales. Jeg ligger gerne gratis hus til. Er vi 20 bliver det billigere er vi 10 bliver det det samme. og så vil det ligge mandag den 8 jan.


Så skriv gerne igen. Det bliver sådan at der vil være bindene tilmelding først i dec. Hvis det skal afholdes den 8 og 1 jan hvis det skal afholdes i feb. De der tilmælder sig for kun deres penge retur hvis kurset bliver aflyst eller ikke kan afholdes pga for få tilmældninger. Har man tilmeldt og ikke kan komme alligevel er det ærgeligt. Jeg vil gerne have en privat besked fra dem som kunne ønske at komme med og i må naturligvis også gerne skrive her i tråden igen så vi kan følge med i hvor mange vi bliver.


Håber at høre fra rigtigt mange.. Mette


Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 prisen for deltagelse
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 21:18

Hej Mette


lige for at forstå det med prisen til et 3 timers foredrag:


hvis der er 10 deltagere koster deltagelse 300 kr pr person

hvis der er 20 deltagere koster deltagelse 150 kr pr person


...er det rigtigt forstået ?


Hilsen Susanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil også!
Forfatter: 
Dato:  16-11-2006 21:21
Og kender nok et par stykker mere der kunne være interesserede. Vh Christine.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja både og...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 11:40
hvis det viser sig at der kun er interesse for selve foredraget bliver det afholdt på et tidspunkt der passer ind i christinas planer og derved kan vi holde prisen på de 3000 kr. hvis det viser sig at der er interesse for mere vil det være et heldags kursus derved også en længere periode og prisen for dt vil naturligvis stige så det kommer lidt an på hvor interessen mest ligger. om det skal være et "kort aftenkursus" eller om det skal være et søndags kursus. Det kommer mest af alt an på hvor mange der har lyst til at få den uvidede version.

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 foredraget
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 12:50

jeg synes det vil være helt fint med et tretimers kursus...ellers er jeg vist bange for at det kommer til at blive for dyrt for mig :-)


BTW er Christina 'fri og uafhængig' eller er hun tilknyttet et bestemt firma ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hun er helt fri..
Forfatter: 
Dato:  17-11-2006 15:05

hvilket for mig har været meget vigtigt.. Jeg ønsker ikke en ud der er købt af et firma.. så går det profesionelle af så vidt jeg kan se det..*S*


ønsker så mange tilbage meldinger som muligt... Så jeg bedst kan planlægge det i gerne vil have..


Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg rykker
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 22:32
lige op. Vil gerne have endnu flere tilbage meldinger om hvad form i gerne vil have det i!!

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg vil også med!!!
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 22:54

Jeg tror da også jeg vil med. Jeg kunne så måske være interesseret i så meget som muligt, men alt afhænger af tid, sted og ikke mindst pris.


Men husk mig


www.bjerlevgaard.dk
opdræt af fuldblodsarabere
0
0
Svar på denne tråd
 
 foderkursus
Forfatter: 
Dato:  21-11-2006 23:35

Jeg kunne godt være interesseret. Men det lyder måske ikke helt som om, det er det kursus, jeg har brug for? Den grundlæggende forståelse for hestens fordøjelse, basisfoder og foderprodukter synes jeg er nogenlunde på plads (selv om man selvfølgelig kan glemme og hurtigt gør det ;-))


Jeg kunne godt tænke mig et kursus, hvor der også er mulighed for at "snylte på andres erfaring" - da jeg ikke selv har så meget ;-)

For eksempel husker jeg en tråd om en hest, der så "spøgelser", hvor der var et råd om at putte magnesium i den. Den viden, der handler om, at når man har haft heste i godt og vel 1000 år, så ved man, at "når hesten gør sådan og sådan, plejer det at skyldes xxx, og så plejer det at hjælpe, hvis man gør yyy". Altså en form, hvor man tager udgangspunkt i nogle typiske og mindre typiske symptomer og reaktionsmønstre og forklarer, hvad de kan skyldes og hvad man kan gøre ved dem. Er det for meget at forlange af et foderkursus? ;-)


Jeg er helt med på, at hvis man gør noget i den stil, så kræver det, at alle har været med på basiskurset, så der er fælles reference-ramme, så kursusholderen ikke lige skal tilbage til nulpunktet og forklare igen, når nogen ikke er med.


mvh. tina


Medlem af den sønderjyske afdeling af DÅHM
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så er der lavet et opslag på arrengement
Forfatter: 
Dato:  24-11-2006 13:28
læs mere om kurses der..

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator på fyn.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider