Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

små hævelser
Forfatter: 
Dato:  21-10-2006 23:15

Mine heste har især unde halsen nogle små buler. De ligner insektstik, og jeg kan især se på den store at det klør af pomm... til. Min mand syntes at det ser ud til at der er myg i stalden. Kan det virkelig være rigtigt at de stadig stikker. Er der nogen der har en ide om hvad det kan være?

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

anyone ,
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 12:17
jeg ved ikke rigtig om det er noget der behøver dyrlæge, jeg er lidt i vildrede. Nogen der har en ide om hvad det kan være?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 12:35
jep det er stadig myg der stikker.er din stald varm for hvis hesten sveder lidt vil de gerne klø sig.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

18 hk mini læsser sælges.Kan ses på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

Myg...
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 15:25

Ja, der er stadig lidt myg tilbage (og enkelte bier) pga. det endnu lune efterår - prøv at holde stalden så udluftet som muligt - evt. åbn de vinduer eller døre der kan holdes åbnet - selvfølgelig ikke så der er gennemtræk, men bare så luften er bedre - myg søger lune og "klamme" steder jo.

.

Med venlig hilsen Marsil

........................

Helårsopstaldning / Træning / Rekonvalescens

Skovvang, 8370 Hadsten

* beliggende mellem Århus og Randers *

Info + foto´s : www.123hjemmeside.dk/skovvang

0
0
Svar på denne tråd

mygstik,
Forfatter: 
Dato:  22-10-2006 17:19

jeg syntes ikke der er varmt i stalden, der er loft til kip, og jeg har dobbeltdørende åbne døgnet rundt. Der er jo ikke andet for at jeg må give dem noget insektspray på.De små stakler. Tak for svarende.

Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider