Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Wrap lugter af løg??
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 08:35

Hej alle

Kan I fortælle mig hvorfor mit wrap lugter af løg?? Jeg mener virkelig lugter af løg.

Min vallak nægtede at spise det igår aftes og det blev fjernet. Når han slår fra er der noget galt..

Kan I evt. fortælle mig hvor man kunne købe noget lækkert wrap, der ikke lugter af løg, i Nordsjælland. Jeg bor i Fr. sund.

Mvh.

Jeanette

0
0
Svar på denne tråd

Tobak...
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 13:49

Jeg synes nu mere god wrap lugter af våd pibetobak.

Du slipper ikke for lugten ihvertfald...det er pga. gæringsprocessen, og den er jo nødvendig for at det bliver til wrap, og for at det holder sig fugtigt.

.

(Mht. salgssted, så prøv at kigge - eller sæt annonce på under "markedspladsen".)

.

Med venlig hilsen Skovvang

........................

Helårsopstaldning / Træning / Rekonvalescens

Skovvang, 8370 Hadsten

* beliggende mellem Århus og Randers *

Info + foto´s : www.123hjemmeside.dk/skovvang

0
0
Svar på denne tråd

Det kan
Forfatter: 
Dato:  19-10-2006 14:22

være, at der har vokset 'ramsløg' på marken?

De lugter i hvertfald af løg!

Kender I ikke det, når man rider tur, pludeslig lugter der helt vildt af løg...?

Faktisk tror jeg ikke, de er giftige, men det kan vel være svært at få hesten til at spise det :-P Skal det være rå eller ristede?

Hvad siger forhandleren? Men jeg ved jo ikke, om de er giftige for heste. Mon dog?

Og så ved jeg jo heller ikke, om det er dem, det var bare en tanke 8-)

Jeg fandt denne her side:

www.havenyt.dk/aaret_rundt/5.html

"Ramsløg kan spises

...Ramsløg er nemlig en glimrende grønsag - det hele kan spises. Den indeholder oven i købet 20 gange så meget C-vitamin som citroner.

Jeg har selvfølgelig afprøvet det. Og de både smager og dufter virkelig af noget. Og så på en årstid, hvor der ikke er ret meget andet friskt fra haven. Så nu skal de ikke hakkes og udryddes, men spises."

:-) fra Nina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider