Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Mine ridestøvler glider ned
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 11:22
Jeg har for nogle måneder (ca. 8) siden købt et par cavallo læderridestøvler, som jeg egentlig er ret glad for. Mit problem er bare, at de glider ned under ridning - det gjorde de ikke i starten.
Har I nogle tricks, så jeg ikke skal stoppe hvert kvarter for at hive mine støvler på plads. Det skal lige siges, at jeg har en ret bred læg (ordentlig bamse), så at få syet dem ind vil nok resultere i, at jeg ikke kan få støvlerne på.
Jeg rider med lange ridestrømper, men jeg skal jo også kunne holde mine tæer varme her om vinteren.
Er der nogen strømper, der er bedre end andre til at holde på støvlerne?

Glæder mig til jeres svar - det kunne jo være jeg kunne ønske mig nogle nye strømper til jul.

Puskin
0
0
Svar på denne tråd

Kendet det
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 11:54
Hej.
Jeg har også et par støvler der glider ned. Jeg rider med alm ridestrømper, og så har jeg et par af mormors hjemmestrikkede sokker på. Nu sidder støvlerne som de skal.

Hilsen Benedicte
0
0
Svar på denne tråd

har selv haft det samme prolem..
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 22:58
Hej med dig..
Jeg har selv for ca. ½ år siden haft cavallo ride støvler.. og efter noget tid, begyndte de også at glide ned.. prøv event. at ride med en "lav" strømpe (og hvis du har ride busker med fuld skind) for så kan skindet være med til at holde dem fast.. jeg ridder også men min bedstes hjemme strik.. det er alletiders..
-Lise..
0
0
Svar på denne tråd

Bivoks
Forfatter: 
Dato:  08-11-2003 15:33

Smør ridestøvlerne indeni skaftet med bivoks - det hjælper.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider