alle svarene 
Paula får i øjeblikket 6 måltider om dagen. Primært gulerødder og så lidt fuldfoder. Desuden 1 balle hø.
Uhh, der kom lige et lille jordskælv mens jeg sidder her og skriver - skønt at bo i en jordskælvszone 
Nå tilbage til Paula.
Jeg vil finde ud af om der er roepiller tilgængeligt her.
Og lucerne - det kan jeg meget let komme til, da det er almindeligt brugt. Er det okay, at det er frisk lucerne?
Mette: Jeg har også gået og luret lidt på om det kunne være jord, da der ikke har været så meget græs her til sommer, og det Paula har spist, må have indeholdt meget jord. Desuden har hun en fanatisk appetit og spiser alt hvad hun kan komme i nærheden af. Hun kommer ikke så meget ud mere af samme grund. 2. gang hun havde kolik var vi dog sikre på, at det skyldes det majsholdige "Derby", da dyrlæge tømte hendes mavesæk via en sonde i næsen, og det var ren gæret Derby. Hun bøvsede meget ved denne kolik - har egenligt aldrig hørt en hest bøvse før.
Cecilie: Jeg er næsten 100% sikker på, at hele efterbyrden kom ud, da føllet bogstavligt talt blev hevet ud af Paula. Hun var så syg på det tidspunkt, at hun ikke selv kunne presse. Derfor modtog dyrlægen også moderkagen, og jeg håber da, at han kiggede den efter. Jeg vil nu alligevel for en sikkerheds skyld spørge ham om det.
Neize: Hvad er Yea-sacc?
Jo, Paula spiser nogle af spånerne. Hun er fanatisk når det kommer til mad, og hvis der ikke er noget hun kan spise, så finder hun noget hun kan spise.
Hun har saltsten og der er altid vand hun kan komme til, men om hun drikker nok, det skal jeg ikke kunne sige.
Hvilken type olie kan jeg give Paula? Og hvor meget? Hun vejer vel 5-600 kilo.
MVH Elsebeth