Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Skæv hale
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 19:52

Hej!

Min araberhoppe løfter halen til siden og ikke op, når hun urinerer. Hun ligesom krøller den på siden. Det er kun når hun urinerer, og engang imellem når hun løber på marken, at halen bliver skæv. Ellers står den sædvanligvis lige ud når hun løber, også med rytter på...

Eg ved ikke om det er "normalt". Kender nogen her inde til det? Er der grund til bekymring?

Folk på hesteryg ser smukkere ud end de i

virkeligheden er!

Folk i biler ser grimmere ud end de i

virkeligheden er!

0
0
Svar på denne tråd

Normalt
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 20:03
Når det kun er når hun tisser, tror jeg det er meget normalt. Specielt for arabere, der vel har mere tendens til at slå "krøller" på halen end andre racer. Så længe den er lige med rytter på, tror jeg ikke, der er grund til bekymring. Min den gamle skimmel har også en sær måde at løfte halen på, når hun skal af med noget. Hun løfter den nærmest for meget, så hårene vipper ned bag hende igen og derfor er hendes hale mildt sagt møgbeskidt. Selvfølgelig er det lige den med hvid hale, der skider og tisser på den.
0
0
Svar på denne tråd

1000 tak
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 20:25

Tak for dit svar

Min er nemlig også skimmel og hendes hvide hale er også altid møgbeskidt. Ret irriternende De skøre arabere, hehehe

Folk på hesteryg ser smukkere ud end de i

virkeligheden er!

Folk i biler ser grimmere ud end de i

virkeligheden er!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider