Tak for jeres svar, det er jo lidt rart at høre lidt om andres erfaringer, før man kaster sig ud i de vist nok lidt dyre køb af msm...
Det lyder da lidt interessant Heidi, og vil da gerne høre lidt mere om pris osv... og hvornår du venter det hjem? Jeg vil jo gerne begynde meget snart 
Tak Karina, ud over hans gaffelbåndsskade, har vi det fint. Han er i strålende humør og strutter jo nærmest af energi og frækhed
Igår da jeg trak ham ind fra fold og satte ham ind i boksen, bøjede jeg mig lige ned og rettede noget ved min sko... han ku jo så ikke lige se sin mor i det sekund og lavde et bukkespring og et hvin og stillede sig så helt op i tremmerne for at få øje på mig igen, ha ha... han er altså en sjov hest, det store skrummel 
Hvor længe stod Cadeau? Og hvor slem var hans skade?
Lars var jo faktisk ude og se på Chris for længe siden, men jeg fik bare at vide han var øm i dragterne dengang... jeg er helt sikker på, at det allerede da var gaffelbåndet. Jeg havde ham inde hos Falk Rønne, som straks konstaterede det ved termografi og scanning. Han skal stå i 3 måneder, udover de 3 han havde stået i forvejen, derefter genoptræning i 2 måneder. OM 2 mdr skal vi til kontrol, så håber jeg så meget, at alt ser fint ud! Ellers giver jeg ham hellere en ekstra måned.
KH Charlotte