|
|
| sårbehandling |
|
|
Hej....min hest har fået et grimt sår, har har været i penicillin behandling, men er ophørt med dette nu. Jeg vil meget gerne have forslag til hvordan man bedst renser sådan et sår....hvad bruger i. På forhånd tak
v.h Rina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klorhexidin... |
|
|
Jeg renser sår med klorhexidin i en mild opløsning man kan få på apoteket. De har også en salve med samme effekt som er rigtig god.
Ellers er saltvand også en god og billig løsning, men det kan til tider svie lidt.
-miki- Imagine what it must be like for the horse. He understands others in his herd, but can't for the life of him understand what the human is trying to communicate. It's like living in a foreign country for years, struggling to understand others, then overhearing someone speaking your native language. You are instinctively drawn to them because it means instant communication and understanding.Horsemanship!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sårrensning |
|
|
Blå Biotex er noget af det bedste der findes til rensning af større sår, da enzymerne i det fremmer sårhelingen.
M.v.h. CharlotteOpdræt af dressurheste af hannoveransk afstamning Stutteri Lund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet