hej...
er der nogen der sidder derude, og måske kan være min hoppes redningsmand, så læs lige videre her...
jeg har en hoppe som er ultra ultra sart på mulen, hun kan ganske enkelt ikke tåle solen... det gik faktisk meget godt i foråret, og først på sommeren-men da vi fik de ugers sol lige i rap, kunne jeg slet ikke holde det så det så fornuftigt ud mere... jeg har smurt det med alt muligt...senest helosan, noget aloe vera creme... og i øjeblikket smør jeg helosan med solfaktor på om morgenen, og BH skin healer om aftenen... men synes slet ikke at noget hjælper...smør jeg noget på om morgenen så det ser fornuftigt ud, sidder det i flager, og er helt tørt senere på dagen, må nogle gange smøre med noget specielt creme med antibiotika i til sår, da der nogle gange er lidt betændelse under skorperne... og for at gud lige kunne gi mig endnu en gave, er hun nu også begyndt at sprække nogle steder på mulen, og omkring næse-borene!!! jeg forstår det ikke-hvis jeg brugte lige så meget creme på mit eget ansigt, ville mine kinder være lige så bløde som en baby mås!
så mit spørgsmål er, er der een af jer derude, der kender et "vidundermiddel" eller noget andet godt, til en mule så tør som en tvebak... ?
håber på hjælp, da jeg selv er løbet tør for ideer, og hun ser ud til, at det til tider forståeligt nok kan være ret ømt..
hilsen ane...