Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Savsmuld i østjylland?
Forfatter: 
Dato:  04-09-2006 21:24

Er der nogen der ved hvor man kan købe savsmuld i østjylland til en rimelig pris?

Maibrit.

0
0
Svar på denne tråd

tror priserne er
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 08:31

ret ens.

Men aarhus egnens andel f.eks.

hilsen Linda

en positiv indstilling virker altid

{>

kjoler sælges:harrigsheste.com/index...joler.html

0
0
Svar på denne tråd

Kommer...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 09:48

.. an på hvor mange du vil aftage.

Spanwall og Tommy Mikkelsen og andre, kører gerne ud til folk der køber over 4 paller. Og så er det lige gyldigt hvor du bor.

MVH Sussie :-D

Wrap sælges

0
0
Svar på denne tråd

Sussie
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 10:19

Ved du hvad det koste, hvis man køber 4 paller eller mere? Der er 18 baller på en palle ikke?

Maibrit.

0
0
Svar på denne tråd

Foderstoffen
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 10:36

Hej Maibrit.

.

Spånepriserne er allerede steget meget pga. den øgede efterspørgsel i år grundet den dårlige høst...så du skal nok ikke regne med at kunne få det til normale- eller rimelige priser i år.

.

Vi køber vores ved en privat forhandler, men her henter man selv - de leverer ikke ud, så det er nok ikke noget for dig - men LH Foder, Lading (Sabro) sælger også spåner - og de leverer ud - prøv at kontakte dem : www.lhfoder.dk

.

Med venlig hilsen Marsil

........................

Helårsopstaldning / Træning / Rekonvalescens

Skovvang, 8370 Hadsten

* beliggende mellem Århus og Randers *

Info + foto´s : www.123hjemmeside.dk/skovvang

0
0
Svar på denne tråd

Marsil
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 11:38

Hvor henter du spåner? Jeg kan godt hente dem selv, hvis det ikke er for langt væk.. Og hvad koster de der?

Jeg hart tjekket LH's priser, men synes at de er alt for dyre...

Maibrit.

0
0
Svar på denne tråd

Maibrit...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 12:02

Sender lige data, navn m.m. over besked-forum til dig...

.

Med venlig hilsen Marsil

........................

Skovvang, 8370 Hadsten

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 22:49
og prøve nogen steder der arbejder med træ? vi har købt vinduer ved vinduesværkstedet i allelev ( ligge rved grenå) og han havde sådan et spån anlæg så måske han vil give dig noget eller sælge billigt da han jo ikke lever af at sælge hans spånner
0
0
Svar på denne tråd

træværksted...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 09:39

Salina : Jeg har engang stået et sted hvor man brugte sådanne spåner (leveret i løs vægt med container) fra et træværksted...der er en hel del fnuller og støvet spånesmulder i sådan noget, men værst af alt er der også mange "ting" som ikke burde være der, såsom metalsplinter, plasticstykker m.m. - så man skal godtnok finrense det rigtig grundigt inden brug !

.

Med venlig hilsen Marsil

........................

Skovvang, 8370 Hadsten

0
0
Svar på denne tråd

Spåner
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 12:07

Vi forhandler spåner..

1 stk 55 kr + moms.

18 stk ( 1 palle)så er prisen kun 48 kr + moms.

Skriv hvis du er intresseret i dette.

Susanne Henriksen

Granly Foder & Fritid

www.granlyfoder.dk

0
0
Svar på denne tråd

Har lige
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 12:27

Fundet ud af at LH´s priser ikke var så slemme alligevel, hvis man selv henter. Så der vil jeg køre ud.

Tak for jeres forslag.

Mvh. Maibrit.

0
0
Svar på denne tråd

LH...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 12:30

Maibrit : Nej, det er nemlig ikke spor galt ved LH Foder - vi fik det til kr 52,50 pr. stk. hvis vi hentede en palle af gangen selv, og det er jo en okay-pris...vi handler bare det andet sted jeg omtalte før da det er tættere på og lettere for os at hente dér af flere omgange.

.

Med venlig hilsen Marsil

........................

Skovvang, 8370 Hadsten

0
0
Svar på denne tråd

Marsil
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 12:47

Je ghar ikke hørt fra hende du anbefalede endnu. Det er derfor jeg valgte LH.

Mht priser, sidder jeg netop og kigger i listen og der står 47,50 v. 18 afhentet. Det synes jeg foaktisk er billigt. Ved ikke hvor jeg troede jeg havde set dyrere priser

Så jeg må af sted med traileren. Tror godt lige jeg kan have 18 baller. Og jeg skal alligevel ud og hente foder...

Maibrit.

0
0
Svar på denne tråd

Spåner
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 20:06

Vi lavede en kontrakt med DLG hvor vi så binder os for - jeg mener det er - 12 paller.

Der skal vi give 43,- + moms pr. pakke.

Syntes egentlig det var billigt.

mvh. Rikke

0
0
Svar på denne tråd

spånner
Forfatter: 
Dato:  06-09-2006 22:48

marsil: ok det ved jeg ikke mine går i halm, men ville da bare tro det var billigere ja måske gratis sådan et sted da d eikke bruger det til noget, og tror da det meste må være træ de laver jo kun træ vinduer og spånnerne komme rjo når de høvler træet til et færdigt vindu med malling og søm (ved ikke hvor plastik skulle komme fra i et træ vindue) bliver jo ikke høvlet.

men skulle nogen få lyst så er tippet da givet videre *s*

0
0
Svar på denne tråd

Opfej fra gulv...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2006 10:58

Salina : Dét der er problemet med spåner leveret i løs vægt fra et værksted, er at langt størstedelen er OPFEJET fra gulvet - ergo kan der MEGET nemt ryge alskens ting og sager med...vi fandt mange mærkelige ting i leveringerne dengang, såsom cigeretpakker, rester fra plastickrus, søm, skruer, metalsplinter, store træstykker/splinter, sten, sand, køkkenrullestykker og tabte ejendele...så det ER altså ikke optimalt - men selvfølgelig, hvis man kan få det billigt, (det er ikke gratis, kan jeg forsikre dig), og man gider ligge på knæ og disikere spånerne, så er det naturligvis en okay løsning.

(Desuden skal man have et stort område til rådighed med tør bund, og x antal presenninger til at dække over, da de løse spåner læsses af containeren ved leveringen.)

.

Maibrit : Vedr. LH´s katalogpriser...de stemmer ikke, spånerne er netop steget - også ved LH - så regn med kr 52,50 pr. stk. hvis du selv afhenter 18 stk. samlet.

.

Med venlig hilsen Marsil

........................

Skovvang, 8370 Hadsten

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider