Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foderforslag
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 00:03
Hvilke slags müslifoder ville I foreslå UDEN havre, og hvorfor foreslår I lige det ?

Mvh Graven

Welsh cob hingst 1½ år sælges.Han har fuldafstamning.Sortbrun med 4 sokker og blis.

0
0
Svar på denne tråd

må der,,
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 08:00
værer sort havre i?

med venlig hilsen Susanne.

s.n.o.b

sød, nussende, omhyggelig, brede rytter.

Din uderskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/

0
0
Svar på denne tråd

Cool Mix..
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 11:12

Cool mix fra Spillers. Nu kender jeg ikke grunden til at du søger et foder uden havre???

Min hest er til tider lidt varm og reagerer på ALTING. Jeg snakkede med ham jeg køber foder af og han anbefalede Cool Mix. Og jeg må sige at jeg er mere end tilfreds. Han er "kølet lidt ned", men har bestemt ikke mistet gnisten.

Det skal siges at han bliver redet dagligt og vi starter stævner( La2-3 niveau ).

Han sagde indvidere at hvis jeg syntes han manglede energi kunne jeg supplere med ganske almindeligt rapsolie. Ca 1-3 dl om dagen, alt efter behov.

Det har indtil videre ikke været nødvendigt. Min hest er pæn i pelsen, trives og er indvidere blevet mere harmoninsk. Det må også være en befrielse for ham ikke at hoppe rundt for alting.

Min gamle vallak fik Leisure mix fra Brogården. Han var tit syg og dyrlægen mente at det kunne være fordi han ikke kunne tåle alt det stivelse der er i havre og halm. Det skal siges at han havde kolik/forstoppelse ca hver 2. uge. Siden har han ikke rigtigt fejlet noget...

Håber det var en hjælp..

Welsh føl/plag købes. Dun eller palominofarvet
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 17:17

anbefale Fase III fra Brogården.

Tine

Barefoot Arizona - bomløs. Sælges.

Se annonce på MP.

En rigtig hest er en oldenborg.

Der hvor volden går ind, går forstanden ud.

0
0
Svar på denne tråd

Havre.
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 22:42

Der ER havre i spillers coolmix, men det er behandlet så hestene ikke skulle blive varme i hovedet af det.. (ihvertfald hvad jeg har hørt, har dog ikke selv fodret med det)

Camilla og Garcon

- den lille hest med den store personlighed

0
0
Svar på denne tråd

fase 3..
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 09:28

og jeg foreslår dette foder fordi daglig indtag for at være dækket ind er lille hvilket er godt for dyrets mave. OG det er virklig energirigt.

Karina

Startrailer model Diamant med sadelrum sælges

totalvægt 2000 kg

se billeder på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Havreklid.
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 12:24
Der er havreklid og ikke havrekerne i Cool Mix. Havrestivelsen sidder i kernen, mens der er masser af god energi i klid. I september og oktober kan man købe 3 sække Cool Mix for 2 sækkes pris - måske det kunne være en god anledning til at prøve foderet!

Med venlig hilsen
Thomasminde
Forhandler af foder og plejeprodukter til heste på Lolland og Falster.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider