Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hestepære
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 14:36
Skal man fjerne hestepære på folden?
0
0
Svar på denne tråd

Nej det er vist
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 16:28
Kun noget folk med små folde gør Men dem er der jo også flest af, som jeg høre det.

Illum

Nogle mennesker er ganske enkelt ikke et svar værdig,og hvor det ene mennesker virker sofistikeret på nettet,fremstår andre bare patetiske.

0
0
Svar på denne tråd

det er
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 20:38

som regel ikke nødvendigt, hvis man har masser af plads og mulighed for at veksle mellem flere større folde, og jævnligt lægger de medst slidte om.

Man fjerner jo pærerne for at begrænse ormesmitte, men hvis foldene kan få lov at ligge i flere måneder efter hestene har gået der, tørrer de ud og kan ikke overleve.

Men har man kun mulighed for at have heste på et begrænset område, der hurtigt græsses ned og evt kun en eller slet ingen folde at skifte mellem, ja så kan det være en god ide, jævnligt at fjerne pærerne - især, hvis der er konstateret et stort ormepres i bestanden.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider