Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

hestetandplejer Pia Kaj
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 21:09

Kan det passe, at jeg har hørt i min ørechokoladebolle, at hun holder til på sjælland?

Kører hun også i jylland? Har hun en hjemmeside/kalender over opsamlingssteder?

Jeg har nemlig vundet et gavekort til et tandeftersyn + behandling (til hesten naturligvis ) af hende (og det er jo egentlig en fin præmie). Men jeg bor i Ålborg, og vil ikke køre ret langt, for sådan en tur, hvis jeg kan undgå det. Desuden har Mille lige fået ordnet tænder, og gavekortet gælder et år frem.

Så, hvis det bliver alt for besværligt, at få ordnet, vil jeg gerne sælge gavekortet, hvis nogen ku være interesserede?

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

www.piakaj.dk
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 21:36
Ja, hun hører til på Sjælland, men hun laver ture til Jylland, hvor hun så er eks. en uge ad gangen.

Så kontakt hende bare - du skal nok få brugt dit gavekort :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hvis du vil af med det
Forfatter: 
Dato:  31-07-2006 09:17
Så siger du bare til - Monty får nemlig ordnet sine bisser af Pia - og jeg er i øvrigt rigtig godt tilfreds med det hun laver på ham - og med hendes måde at arbejde med ham på :)
Men det er rigtigt som Camilla siger det - hun tager ugeture til Jylland - og vist også Bornholm (Selv om det ikke lige er så aktuelt for dig ;) )

Jeg mangler forresten din nye adresse ;)

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider