Min vallak Valdemar er blevet sparket på højre forben, da en ny hest ankom for 2 ugers tid siden og det gik for vildt for sig.
Jeg som havde glædet mig til en laang aften ridetur da jeg fredag d. 14 kom hjem fra sommerferie, men fik så den dårlige nyhed af vide.
Han var blevet syet, og blev proppet med antibiotika i en uge, den lille stakkel 
Der er heldigvis ikke blevet beskadiget nogle nerver eller sener,
så Doktor Dyr sagde at han ikke kunne rides i 1-3 måneder (som jeg jo ellers synes er slemt nok)
Da det ellers begyndte at gå fremad, sprang såret op i onsdags og dyrlægen måtte igen komme ud. Det kunne ikke syes igen, så nu må det hele uden, og nu går der nok 3 måneder (hvis ikke mere) før vi kan begynde ridningen igen 
Han skal have skiftes forbinding og renset sår hver dag den næste måneds tid, og han går på en lille bitte fold, da det er meget vigtigt han ikke bevæger sig for meget.
Og det passer slet ikke Valde-drengen. Han er så trist, og jeg synes det er hårdt at se ham sådan.
Idag d. 24/7 har Doktor Dyr været og kigge på Valdemar, og såret ser ud som det skal. Men det vil tage et par måneder (eller mere) for det at hele 
Jeg skal fortsætte med samme slags forbinding og rensemidler.
Men PUHA hvor han keder sig den lille Valde-dreng, tiden kan ikke gå stærkt nok for os begge.
Lige et par billeder af Valdemar:
Her står han på den lille syge-fold:

Han står og misunder de andre heste der går på græs:

Er der nogle af jer der står med en skadet hest, og bare håber på det bedste? Så kom endelig med jeres historie, og nogle billeder.