Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Fuldfoder, hvad skal man vælge??
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 18:20

Endnu et foderspørgsmål.

Jeg flytter snart min hest til en lille privat stald, og for at gøre det lettest for alle parter har jeg besluttet at skifte til fuldfoder. MEN, da det jo er en urskov mht mærker, kvalitet og meninger, kunne jeg godt tænke mig at høre om jeres erfainger???

Det drejer sig om min store Welsh sec D vallak på 167 cm i stg. Han bliver redet stort set hver dag og vi er ude at starte lidt stævner...

Håber at høre fra jer, er bare i 7 sind:-)

Welsh føl/plag købes. Dun eller palominofarvet
0
0
Svar på denne tråd

fuldfoder
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 22:06

Hvis jeg skulle vælge fuldfoder (foder) så ville jeg klart vælge Spillers Eller D&H (brogården) det er virkelig foder af høj kvalitet...

D&H laver et fuldfoder der hedder FASE 3 der skal gives mellem 2,5-3.0 kg dagligt, og dertil suppleret med en masse godt grovfoder (hø,wrap)

Spillers laver også fuldfoder, kan ikke lige huske alle informationer om dette foder, men kig på deres hjemmeside...

Disse 2 foderproducenter er de eneste jeg ville fodre min hest med, synes alt det andet er noget @!#$, hr selv prøvet stortset alt til min hest, og D&H (brogården) hr virkelig gjort meget for mn hest...

Spillers er også super, kender en del heste der får Spillers, og de ligner en million.

Men de 2 slags foder jeg har nævnt er rimelig dyre, men man får jo hvad man betaler for.

www.spillers.dk

www.brogaarden-foder.dk

0
0
Svar på denne tråd

Fuldfoder
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 22:47
Pt fodrer jeg med Spillers som tilskudsfoder og er egentligt ret godt tilfreds med. Men kan ikke rigtig blive klog på om de har et tilsvarende fuldfoder??? Jeg fodrer pt med havre og Oat Balancer..

Welsh føl/plag købes. Dun eller palominofarvet
0
0
Svar på denne tråd

hej igen
Forfatter: 
Dato:  06-07-2006 23:01

Du kan bare gå over på Response Instant Energy Mix det ligner meget Oat men bare i fuldfoder udgaven...

Læs om det på deres side...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider