Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Er det ok...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 06:03

at sætte to hopper og to vallaker sammen på den samme fold, det jeg mener, vil der på denne måde ikke blive mindst slåskamp om f.eks hoppen hvis der er to af slagsen...

Håber i forstår hvad jeg mener.

Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 07:45
Ja det kan du sagtens, men hvis du skal avle på de hopper er det ikke smart. Fordi mange vallakker hopper på hopperne og dermed bliver hopperne urene,ja de kan faktisk blive sterile af det.

Venlig hilsen Helle Markussen.

www.123hjemmeside.dk/oldenborgavl

Linel med begge føl er kommet på hjemmesiden.

0
0
Svar på denne tråd

Hej...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 09:04

Jeg har 2 hopper og 2 vallakker gående sammen. Det har de gjort i mange år. Det er helt uden problemer. Men Helle har ret. Du skal holde øje med, hvordan vallakkerne opfører sig mht at springe på hopperne.

Maria

Ps har, inden jeg fik min sidste hoppe, haft 2 vallakker og en hoppe sammen ogsåhelt uden problemer.

0
0
Svar på denne tråd

det kan du...
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 10:20
sagtens.. men som de andre siger, skal du holde øje med hvordan vallakkerne er.. men personlig ville jeg nok skille dem ad... jeg plejer kun at sætte hopper og vallakker sammen, hvis hoppen er ifolet, for så er der ingen interesse fra mine vallakker.. men det er jo lidt forskellg fra vallak til vallak, har også hørt om vallaker der prøvede på ifolet hopper...
0
0
Svar på denne tråd

Ja der kan man bare se
Forfatter: 
Dato:  03-07-2006 12:53

det havde jeg slet ikke skænket en tanke, det med at de går på dem og de kunne blive sterile... Den må jeg tage op til overvejelse, min plan var ikke og skulle avle og jeg overvejer kun at købe en hoppe, så jeg var bare nysgerrig.

Den anden hoppe jeg har til at gå er min brors...

Hilsen

Fra

Bitten

Basse savmet og elsket R.I.P

Tinkervallak sælges (Omali)

www.heste-nettet.dk/ma...vis/86045/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider