Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

HJÆLP!!!
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 14:21

min ellers så dejlige pony Lazio er blvet helt vildt mærkelig.. jeg føler mig helt utryg ved at gå rundt inde på folden nu... den anden dag kunne jeg ikke trække ham i grimen uden at han hele tiden forsøgte at bide. i dag går han rundt som en nervøs hest der bare er bange for alt og alle, jeg kan ikke komme i nærheden, han træder også megt usikkert og går meget sidelæns og konstant fare han sammenhelt uden nogen grund... hvad kan der være galt??

jeg har ikke redet på ahm endnu, først pga tidsmangel og da jeg endelig havde tid fik han så sit astma anfald, og han er nu snart færdig med kuren, men nu kan jeg ikke komme til ham.. den anden dag da jeg striglede ham kunne han heller ikke stå stille, hn blev bange for alt, hvilket resulterede i at han pludslige løb ind i mig og væltede mig og så var ved at fortsætte hen over mig, hvilket han heldigvis ikke kunne da han jo var bundet... det er virkelig trals for sådan har han aldrig været før.. for 2 uger siden kunnejge gøre hvad jeg ville med ham uden han gjorde noget, hvis der kom noget nyt skulle han bare lige snuse først og så var det iorden.. så kom lige med nogle svar eller mulige svar.. for jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.. min shetlænder opførte sig også mærkelig i dag, hun gik hele tiden imellem mig og Lazio og så generelt gnaven ud...

0
0
Svar på denne tråd

Kuren mon
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 14:23
Hvad bestod den kur af, han fik. Kan det være det der gør han anderledes..

Bimsemor

Mor til Maja og sponsor til Abstrakt Firfod

Besøg vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/mabepe

Nu med sommerhusudlej. hvor du kan ta hesten med

0
0
Svar på denne tråd

12234567
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 14:26
måske... jeg ved det ikke...
0
0
Svar på denne tråd

shetteren..
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 16:40
din shetter er nok lidt jaloux kunne jeg forestille mig..
0
0
Svar på denne tråd

kan der
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 21:26

være noget i vejen med hans syn?

øjenbetændelse, begyndende stær eller noget andet?

Pludselig nervøsitet kan også skyldes mangel på magnesium.

Det skal selvfølgelig også udelukkes, at han ikke kun er fræk, men virkeligt får "nervøse anfald" eller hvad det nu er, der sker.

Men før du begynder på noget, kan det være du skal prøve at rådføre dig med din dyrlæge.

mvh maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider