Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

åhh nej hø
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 23:11
jeg andet intet om der ville komme et læs hø mere, så nu er jeg lige blevet færdig med og slæbe det ind og det har jo lagt ude en del timer, og nu er det blevet vådt, jeg har lagt dem en og en på loftet og i nogle af boksene i stalden, og drysset salt på dem, tror i de klarer sig, det håber jeg godt nok de gør...

juhhuu hoppen er ifol, den heldige far er feinbrand..

0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  19-06-2006 23:45
det ser værere ud her, vi har slet ikke fået presset det endu

trierhorses

0
0
Svar på denne tråd

Bare et spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 10:07
fra en uvidende - HVORFOR DRYSSER DU SALT PÅ, hvilken indvirkning har det på at ballerne er våde?? Går udfra at det er derfor, eller...??

Med venlig hilsen

Ditte

0
0
Svar på denne tråd

salt...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 11:13

konseverer høet og undgår at der dannes skimmel.. ved ikke hvordan det er når man gør det med vådt hø... men det er fint at have dem stående enkeltvis...

Ædelt hingsteføl fra 2006 sælges

0
0
Svar på denne tråd

på overfalden ?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2006 11:37

Hej Charlotte.

.

Ja vand på pressede høballer er jo aldrig godt ...men har du prøvet at åbne et par stykker og tjekke om det er gået længere ind ...hvis det har, tror jeg ikke du får noget godt ud af det til vinter desværre...men har det ikke trukket længere ind, så kan du formedentlig redde det ved at tørre dem enkeltvis med luft mellem sig...men OBS for svampesporer med tiden !!!

.

Stald Skovvang, 8370 Hadsten

* mellem Århus og Randers *

Fuld sommergræs - box - stor skov - ridebane

Info + foto´s : www.123hjemmeside.dk/skovvang

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider