Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

gigt... er det normalt
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 20:02

min hest har fået konstateret slidgigt i begge bagknæ... hun har så fået ringsko på og er kommet på pension... når hun går ude på fold går hun fint rundt på alle 4, men når hun kommer ind i boksen så vender hun meget "småt" på bagbenene... kan det være fordi det er en snæver vændning og dermed mere belastende end at gå ligeud?

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

Odense; Undervisning tilbydes...

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det er mit bud...
Forfatter: 
Dato:  23-05-2006 21:14

Hej Yiip !

.

Ja, det vil være mit bud...sørg endelig for så meget foldtid/fri bevægelig som muligt - er dette ikke specielt muligt, så prøv evt. med noget massage af bagparten når du kan og forsigtige udstræk af benene...det lindrer og smidiggør hesten helt enormt.

Har du adgang til solarie er dette en supergod ting, og ellers gode lune dækkener, så bagparten holdes god varm hele tiden...det smitter positivt af på bentøjet.

.

Du kunne også prøve produkter/materiale fra firmaet "back-on-track" der har stor succes med deres "varme-ler" indlagt i dækkener, gamacher osv.

.

Held og lykke med hesten og pensionstiden, som du sagtens kan gøre god og dejlig lang for din hest.

Opstaldning af private heste tilbydes !

Stor skov - ridebane - box - fuld sommergræs

Info + foto´s : www.123hjemmeside.dk/skovvang

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider