Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

VRÆL ,SNØFT, HULK og SUK
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 08:18

Ja ja, så ankommer man ud til sin bette hest i går, for at opdage netop hvad? Man går og holder øje med om hovbylden vender frygteligt tilbage - men i stedet kommer man ud til at den anden forhov nærmest mangler et stykke

Det er et rent snit, og det blødte... Vræææl

Så nu går jeg her igen, og frygter at der sker yderligere både med hovbylden og evt dette selvom jeg prøver at holde det, så godt jeg kan. Og tro mig, det er alt andet end nemt for det bette dyr gider simpelthen ikke mere og danser på kryds og tværs hver gang fordi han bare ved - at nu er det igen smerte...

Jeg har det så skidt med at der bliver ved med at ske noget, og må erkende at jeg er på opgivets rand.. Aner snart hverken ud eller ind for det bliver bare ved og ved. Nogle vil måske sige at de ting vi har været igennem er små ting i forhold til andre - og det er det sikkert osse. Men jeg er bare så dårlig til at takle at der sker mine dyr noget. Og nu har vi kæmpet siden feb. i år, og det bliver stadig bare ved! SUK...

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

stakkels dig
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 19:25
Jeg krydser fingre for at det snart går frem ad for jer..*ss*
0
0
Svar på denne tråd

ihh altsår
Forfatter: 
Dato:  16-05-2006 21:56

Jeg kender det bare alt for godt.. Min dyrlæge kan holde sommerferie snart for de penge jeg har spyttet i mine dyr og det vil ikke holde op igen... Jeg føler med dig, og melder mig snart ind i en klub for uheldige..

www.123hjemmeside.dk/thealien

En gang Frieser altid frieser

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider