Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Gødningsprøve priser?
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 00:06

Af ren nysgerighed! Hvad giver I for at få lavet en gødningsprøve. Jeg gave 300 kr for to prøver, er det ikke lige i overkanten? Eller er det meget normalt? De var begge negative, så ingen ormekur inkluderet i prisen. Jeg afleverede selv prøven og dyrlægen ringede mig op med svaret senere på dagen.

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

tjo lidt mere dyrt end sydfyn her
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 01:11

Jeg har lige fået talt æg på mine to. Tog naturligvis selv prøverne, gav dyrlægen dem med hjem, da vi alligevel var til foredrag med hende. Jeg gav 95kr pr hest, plus moms. I alt har jeg givet 237,50kr. Og det gav vi vidst også sidste år, så vidt jeg husker.

Kan godt være vi ikke bruger de billigste dyrlæger der er at få her på sydfyn, men til gengæld de mest professionelle :-)

En Trakehner er en RIGTIG hest!

0
0
Svar på denne tråd

Det var dyrt !!!
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 13:14

Det var dyrt, Winnie...vi har lige fået det gjort her for ganske nylig, og det kostede præcis kr 107,50 pr. hest (inkl. moms)...og vi har nok den dyreste dyrlæge i hele jylland...så din pris lyder da heeelt hen i vejret !!!

.

Opstaldning af private heste tilbydes !

Stor skov - ridebane - box - fuld sommergræs

Info + foto´s : www.123hjemmeside.dk/skovvang

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 14:11

Hej

Det er jo lige så dyrt som den blodprøve Samson fik taget for Orm. Og det skulle være mere retvisende...

Kram Mette

Samson den flyvende Fjordhest

Gør livet til en fest

rid Fjordhest

Medlem af Discount Heste og Pony Vandrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 14:36
Jeg gav 107 kr for en gødningsprøve her for et par uger siden. Jeg bruger Kolding dyrehospital, som ellers er RET dyre

Sascha & Sani Cheval

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

Overpris
Forfatter: 
Dato:  14-05-2006 15:15

Det lyder som om jeg har betalt overpris for den gødningsprøve. Jeg tror jeg finder en anden dyrlæge næste gang, har ikke speciel stor tilknytning til ham - der er jo ingen grund til at fråse vel..

Tak for hjælpen HN'er

Winnie

0
0
Svar på denne tråd

gødningeprøver
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 11:39

Hos den dyrlæge jeg fik lavet ormeprøver hos, koster den første hest 85 kr og de næste 50,- Så her kan det klart betale sig at gå flere sammen. Der kommer så moms oveni.

Jeg tror vi endte med at gi 72 kr pr hest - vi var 5 - og jeg havde svaret på ½ time, mens jeg sad og ventede, så jeg fik ormekure med hjem med det samme.

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

dfhddhjg
Forfatter: 
Dato:  15-05-2006 11:43

Jeg betaler 180 kr pr gødningsprøve...

www.vindskovgaard.dk

Vi arrangerer i år kurser i Rytterpsykologi, fodring, cirkustricks og Akademisk Ridkunst. I er velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd

Gødningsprøve
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 11:07
180+ moms men så var den også færdig en time efter afleveringen, men alligevel, det er altså mange penge.

Mange hilsner fra

Gry

0
0
Svar på denne tråd

har dags dato
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 11:44
fået oplyst en pris der hedder 100 kr for første gødnings prøve og nr. 2 prøve 75 kr..
275 kr for 1 ormekur da der er et " udleverings gebyr" på og den næste tube 175 kr... Fik oplyst gik man nogle stykker sammen var det billigere endnu...
Om det er anderledes andre steder ved jeg ikke..

Jillow

Kig forbi www.hestefolket.dk

Mangler en god Westernsadel til min Araberhoppe

Har du en til salg så skriv endelig en mail/besked

0
0
Svar på denne tråd

Priser...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 18:20

En gødnings prøve hos min dyre dokter koster 85 kr+moms... dvs. 127,50 kr pr. gødnings prøve og den skal tages igen 14 dage efter dvs det bliver 255 kr pr. hest. Og jeg har 9 heste i alt... en fin udskrivning på 2295 kr alt i alt!

**SMUK SPRING PONY HOPPE PÅ 128-ENORMT TALENT- SÆLGES ELLER BYTTES TIL ROLIG BØRNEPONY. SKRIV FOR YDERLIGER INFO!!!**

0
0
Svar på denne tråd

Vi har lige
Forfatter: 
Dato:  17-05-2006 18:23

fået taget gødningsprøver og alle viste nul æg i udskildning.

Det gav vi kr 80,00 plus moms for pr. gødningsprøve.

Prøverne tog jeg selv helt friske, da jeg ventede på at hestene skulle gøde.

Så jeg måtte køre flere gange.

Det første resultat fik jeg efter en time.

De andre prøver kunne jeg få resultatet på dagen efter, da der så var kommet mange gødningsprøver ind.

Helt nye Horse Guard UV-dækkener sælges billigt. Normalprisen er kr. 1.169,00. Skriv og hør nærmere!

0
0
Svar på denne tråd

Næstvedegnens dyrlæger
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 13:43

Der giver vi 125 kr pr gødningsprøve.

Smil, det varmer... B-)

Rid på det bedste: Rid Frederiksborg.

Medlem af "Roepiller er GUD" klubben.

0
0
Svar på denne tråd

jaehhh
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 14:20

40 kr.

Bitches
have more fun
www.wimp.com/dogscompilation/
Får smilet frem.

0
0
Svar på denne tråd

For 4 prøver
Forfatter: 
Dato:  18-05-2006 15:43

og 4 ormekure, gav jeg 734 kr.

På midtsjælland.

Det var billiger end min gamle dyrlæger, så det var vel ok.

MVH Vibeke

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider